בעיה עם גוסט

dgfra

New member
בעיה עם גוסט

ערב טוב, הכונן הקשיח, לכבוד יום הולדת 4 מת. משמיע קולות בעלית המחשב, אך הביוס לא מזהה אותו. מזל, עשיתי גוסט לא מזמן. רכשתי HD חדש, החנות חילקה לי ל-3 כמו הקודם, הג'מפר במקום (מאסטר בנוכחות נלווה) הכנסתי למקום, חיברתי את החוטים, ונגשתי להעברת האימג' לחדש. רקע: במחשב מותקן עוד HD. מערכת הפעלה WIN2K. לפני התקלה הדיסק שהתקלקל היה C E ו-F. הדיסק השני היה D ו-G. כונני C ו-F היו בשיטת NTFS והשאר FAT32. בדקתי בביוס, הכונן זוהה. מוגדר כראשון. נכנסתי עם דיסקט, העלתי גוסט, וביצעתי העתקה. עבר בהצלחה. אך כשאתחלתי את המחשב, הוא נכנס לכונן D (הדיסק הישן), ומשם אינו יכול להעלות, שכן אין שם מערכת הפעלה. גם DOS כבר לא מזהה את כונן C (מכיוון שהוא NTFS). בגוסט כונן C נראה, וכל הקבצים אכן במקום כפי שהיו בעבר, אך המחשב לא מאתחל איתו משום מה. (כשהמחשב מאתחל, מקבלים הודעת שגיאה על קובץ ntoskrnl וזאת מפני שהוא לא מוצא את כונן C). ההגדרות בביוס מתאימות לכך שכונן זה מאתחל. מישהוא יכול לעזור? תודה
 

dgfra

New member
עוד מידע

תיקון הכוננים שהיו בשיטת NTFS הם C ו-G. כשאני כותב "הוא נכנס לכונן D" הכוונה שכונן שהיה D נקרא כעת C, וכל שאר הדיסקים בהתאם משתנה האות שלהם, כאשר כונני ה-NTFS חסרים.
 
למעלה