בעיה מעצבנת נורא.....!!!

plusman

New member
בעיה מעצבנת נורא.....!!!

יש לי כמה משחקים (במקרה אלו-heroes3 ו b&w) שבהם המסך של המשחק כאילו יוצא מחוץ למסך שלי...קיצר אני לא רואה את הכול...בווינדאוס זה בסדר. אין לי אפשרות לשנות את זה דרך המסך...אז מה אני עושה??? אולי זה קשור ל-directx אז לינק אם אפשר גם יעזור... תודה מראש.
 

plusman

New member
אני לא יודע איך לשנות אותה ב-h3

וחוץ מזה זה כבר היה לי בהירוס ואז אני הורדתי את הדטקס וזה נפתר...מאוד מוזר שעכשיו זה חזר...והורדתי את 9b וזה לא עוזר
 
למעלה