בעיה מעצבנת נורא.....!!!
יש לי כמה משחקים (במקרה אלו-heroes3 ו b&w) שבהם המסך של המשחק כאילו יוצא מחוץ למסך שלי...קיצר אני לא רואה את הכול...בווינדאוס זה בסדר. אין לי אפשרות לשנות את זה דרך המסך...אז מה אני עושה??? אולי זה קשור ל-directx אז לינק אם אפשר גם יעזור... תודה מראש.
יש לי כמה משחקים (במקרה אלו-heroes3 ו b&w) שבהם המסך של המשחק כאילו יוצא מחוץ למסך שלי...קיצר אני לא רואה את הכול...בווינדאוס זה בסדר. אין לי אפשרות לשנות את זה דרך המסך...אז מה אני עושה??? אולי זה קשור ל-directx אז לינק אם אפשר גם יעזור... תודה מראש.