בעיה מוזרה על דביאן (משתמש לינוקס חדש...)

משקיף25

New member
בעיה מוזרה על דביאן (משתמש לינוקס חדש...)

אני משתמש לינוקס די חדש, התקנתי את הפצת דביאן (debian-40r0-i386) על סלרון 2.4, 512 RAM, עם כרטיס מסך צנוע של Nvidia GF2 MX200. ויש לי בעיה מוזרה: כשאני מעלה את המחשב כאשר המסך שלי סגור (מדליק אותו רק כשהמערכת כבר טעונה) התצוגה תקינה, ז"א שאני יכול לפעול ברזולוצייה גבוהה וקצב ריענון טוב (85Hz). לעומת זאת, אם הלינוקס נטען כשהמסך דולק, הרזולוציה מתקבעת על 320X240 או 640X480 עם קצב ריענון מעצבן של 60Hz... כאשר לא ניתן לשנות זאת מהיישום שאחראי על הגדרת רזולוציית המסך (רק המצבים הללו מופיעים שם) ניסיתי להגדיר את הקובץ Xorg.conf ולמחוק ממנו את כל המצבים מלבד הרזולוציה הרצוייה. ניסיתי להכניס הגדרות למין "עורך ההגדרות" שקיים במערכת (עורך הגדרות טקסטואליות להמון אלמנטים גרפיים במערכת - לא זוכר את השם של התוכנית). הבעיה קיימת ללא תלות בסביבת שולחן העבודה שאני מריץ - KDE או Gnome... למישהו יש רעיון?
 

משקיף25

New member
בבקשה, Xorg.conf

מה שכן, הוא כרגע במצב המקורי שיצרה ההתקנה (גיביתי אותו לפני השינויים שעשיתי, וכשראיתי שהם לא עזרו, החזרתי למצב המקורי) שיניתי את הפורמט ל-txt, כדי שניתן יהיה לצרף לכאן את הקובץ.
 

משקיף25

New member
הוא כרגע ערוך, בניגוד למה שכתבתי בהודעה למעלה

אופס, לא החזרתי את הגיבוי כמו שטענתי למעלה, חשבתי שעשיתי את זה אבל מסתבר שלא... כמו שאפשר לראות, השארתי רק את הרזולוציה הרצויה לי (800ֶx600).
 
למעלה