בעיה מוזרה - המחשב נתקע!

Lavi Batis

New member
בעיה מוזרה - המחשב נתקע!

שלום רב ובוקר טוב. המחשב שלי, כאשר אני גולש באינטרנט, פועל מצוין. לא נתקע, עובד חלק וחזק מתמיד. הבעיה עצמה מתחילה כאשר אני מפעיל משחק כלשהו, ולא משנה איזה משחק (כל המשחקים הם חדשים משנת 2006 ומעלה). המחשב פועל קצת, ואז נתקע. מה שמוזר שזה לא קורה תמיד, לפעמים הוא עובד חלק ולא נתקע לכל אורך המשחק, ולפעמים יש לו תקופות שהוא נתקע אחרי 5-10 דקות משחק. הבעיה הזו התחילה לצוץ לפני חודש בערך, כאשר כבר שיחקתי במשחקים האלה במשך חודשיים+-, ושום בעיה לא עלתה והמחשב עבד חלק (יש לצייין שדרישות המחשב מותאמות לדרישות המשחקים, ואף עולות עליהם). מה לעשות?
 

point2i

New member
אפשרויות

בעיית תוכנה לפני חודשיים המחשב היה רענן ונקי יותר מן הסתם , מכל מיני תוכנות שהתווספו למערכת , ולזיכרון . את זה אפשר לבדוק דרך מנהל היישומים , אם ישנה תוכנה שמעסיקה את המעבד מעבר לנורמה . בעיית רוגלות כנראה שהיה גם נטול מזיקים ( אולי ) את זה צריך לבדוק גם כן - סרקת את המערכת לאחרונה , אתה מבצע תחזוקה שוטפת שלה ? בעיית חומרה התחממות המעבד יכולה לגרום לכך - עקב הצטברות אבק למשל . בעייה בזכרונות . יש עוד אפשרויות לבעייה שהעלית , נסה לענות על השאלות ומשם נמשיך....
 

Lavi Batis

New member
תגובה

תודה על התגובה. בעיית תוכנה - בדקתי גם במנהל משימות וגם ב-MSCONFIG, ושום דבר חריג לא התגלה. רוגלות - אני בודק את המחשב באופן קבוע, גם בעזרת תוכנות וגם בעזרת הסורק של האנטי וירוס. אין מצב שזה משהו בגלל זה (מה גם שיש תקופות שהבעיה נעלמת אז זה בטוח לא קשור). המחשב נוקה לפני כמה שבועות במעבדה, ובכלליות אני שומר על נקיונו. זכרונות? הסבר את עצמך.
 
למעלה