בעיה טכנית בנוקיה 6230!!!

בעיה טכנית בנוקיה 6230!!! ../images/Emo26.gif

שלום. ברשותי מכשיר נוקיה 6230, שנרכש ביורוקום. המכשיר עבד מעולה, בלי בעיות בכלל. לפני כמה זמן, הוא פשוט לא זיהה אף רשת! זאת אומרת... אין קו. בכלל... ניסיתי לשנות את ההגדרות בהגדרות הטלפון ---> רשת ---> ידני, במקום אוטומטי... אבל, שום דבר. לא מזהה אף רשת. מה עושים??? =/ יש אפשרות לסדר את זה מבלי לפנות ליצרן?
 
יושב... בדוק... ועדיין, מה הבעיה?

אמממ... הסים יושב מעולה =/ מה הבעיה בכל זאת? =) תודה ויום נעים...!
 

chai123

New member
תפנה

תפנה לחברת יורוקום תשאל אותם יכול להיות שזה מהמכשיר... אולי תנסה לסים את הסים במכשיר אחר...
 
כל העניין עם להחליף כרטיסים כבר בדו

כבר בדוק מזמן... החלפתי, ניסיתי, העברתי בין מכשירים שונים... הבעיה במכשיר ו/או בהגדרותיו, לא בכרטיס... =/ מה עושים? תודה, ויום נעים..! =)
 

Galanz

New member
יתכן

רק יתכן, שזה מכשיר אבוד או גנוב. כדאי שתפנה דחוף ליורוקום
 
שום כלום, זה מכשיר שאבא הביא

שום דבר... זה מכשיר שאבא הביא לי, ובדוק שהוא קנה אותו.. חוץ מזה, בדקתי לפי המאמר בפורום, שאומר איך לבדוק אם המכשיר גנוב, סתם ליתר בטחון - ומסתבר שהוא לא גנוב / אבוד..
 

NALIZO

New member
אולי תוכל לדעת אם הבעיה פיזית

ככה : כל מכשיר GSM פולט תדר בתחומים שמפריעים/מתנגשים עם אמצעי שמע אחרים ( רמקולים , TV , רדיו וכו..... ) תדליק את מכשיר ליד רדיו פתוח ותראה אם בוקעים מהרדיו רעשים , אם בוקעים ממנו סימן שהמכשיר כן מנסה לשדר אבל לא מצליח לקלוט רשת ואז יתכן שהבעיה היא שהוא תקוע על תחום 1900 ( הוא טריפל בנד ) או משהו אחר והייתי מציע להקפיץ אותו לירוקום בשביל צריבת גירסה . אם לא בוקעים ממנו רעשים כנראה שהמכשיר עצמו נדפק והלך לו המשדר/מקלט . בהצלחה .
 
למעלה