בעיה...חצאית קטנה..

yana841

New member
בעיה...חצאית קטנה..

תפרתי חצאית כמתנת יום הולדת לאחינית שלי כשגזרתי את הבד גזרתי קצת יותר מהמידות שלה..אבל אחרי שתפרתי החצאית נראת לי קטנה איך אפשר להגדיל אותה? נסיתי לבדוק אולי גומי יעזור אבל זה נראה שהוא לא מותח את הבד ומשאיר אותו באותו גודל האם יש דרך לתקן או שהלכה החצאית? תודה ויום טוב יאנה
 
יש אפשרות להוציא קצת מתוספות התפרים?

או למדוד עליה קודם ולראות אם החצאית באמת קטנה מדי? אם החצאית קטנה מדי ואי אפשר לקחת מהתוספות לתפרים, כדאי שתעלי צילום, ואולי נוכל להציע לך איך להרחיב אותה. בכל מקרה, גומי מכווץ, לא מותח.
 
למעלה