בעיה...חצאית קטנה..
תפרתי חצאית כמתנת יום הולדת לאחינית שלי כשגזרתי את הבד גזרתי קצת יותר מהמידות שלה..אבל אחרי שתפרתי החצאית נראת לי קטנה איך אפשר להגדיל אותה? נסיתי לבדוק אולי גומי יעזור אבל זה נראה שהוא לא מותח את הבד ומשאיר אותו באותו גודל האם יש דרך לתקן או שהלכה החצאית? תודה ויום טוב יאנה
תפרתי חצאית כמתנת יום הולדת לאחינית שלי כשגזרתי את הבד גזרתי קצת יותר מהמידות שלה..אבל אחרי שתפרתי החצאית נראת לי קטנה איך אפשר להגדיל אותה? נסיתי לבדוק אולי גומי יעזור אבל זה נראה שהוא לא מותח את הבד ומשאיר אותו באותו גודל האם יש דרך לתקן או שהלכה החצאית? תודה ויום טוב יאנה