בעיה דחופה באאוטלוק

בעיה דחופה באאוטלוק

שלום, אני משתמש במיקרוסופט אאוטלוק 2003 לצורכי המייל שלי. היום, פירמטתי את המחשב, לא לפני שגיביתי בעזרת תוכנת גיבוי את ה PST של האאוטלוק וכל הנתונים האחרים. לאחר התקנת החלונות מחדש והתקנת האופיס, שחזרתי את הגיבוי עם כל החשבונות דואר באופן אוטומטי. כעת, כשאני מנסה למשוך דואר, אני לא רואה שמתקבל דואר חדש, באף אחד מהחשבונות שיש לי באאוטלוק. כנראה שלשלוח אני מצליח אבל לא לקבל. אין שום הודעת שגיאה ונראה שהכל אמור לעבוד חוץ מהעובדה שאני לא רואה את הדואר שלי כלל. בדקתי גם דרך החשבונות "בדיקת חשבון" והכל יצא בסדר. דבר נוסף, בבבדיקת ה PST דרך האאוטלוק עצמו וכניסה לספריה בה הוא נמצא, אני רואה שהוא משתמש בקובץ outlook1.pst. יש לציין כי כל הדואר ששיחזרתי נמצא במקום שלו. מה יכולה להיות הבעיה? אנא עזרתכם המהירה משום שאיני יכול למשוך כלל דואר הנחוץ לעבודתי. תודה רבה.
 

davidea

New member
אולי אולי אולי...

תוכנת Outlook מגדירה את Inbox או 'תיבת דואר נכנס' כמקום אליו מגיע הדואר הנכנס. מאחר והתקנת את אאוטלוק מחדש, יתכן ששם התיקיה החדשה היא בעברית ואילו התיקיה ב PST הקודם היא באנגלית (או להיפך). ואז, כהרגלך מההתקנה הקודמת, החיפוש נעשה בתיקיה הלא נכונה. כדאי לבדוק שאין שתי תיקיות. אם יש, אל זו שבאמת פעילה ניתן להעביר את תוכן התיקיה הישנה ולמחוק אותה.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אם אכן זה המצב . . .../images/Emo43.gif

אזי לפני הכל הייתי מנסה: 1. לסגור את 'אאוטלוק'. 2. 'התחל' > 'הפעלה' > להקליד: outlook /resetfoldernames > 'אישור'. 3. להפעיל את 'אאוטלוק', בדרך הרגילה, ולבדוק מה קורה.
 
למעלה