im the god
New member
בעיה בSOF2
נכנסתי למשחק וזה רושם לי שהוא לא יכול לטעון את מערכת הOPENGL מה עושים? מדובר בכרטיס מסך:ATI RAGE 128 ואני מחפש דריברים גם באתר של ATI ולא מוצא...
נכנסתי למשחק וזה רושם לי שהוא לא יכול לטעון את מערכת הOPENGL מה עושים? מדובר בכרטיס מסך:ATI RAGE 128 ואני מחפש דריברים גם באתר של ATI ולא מוצא...