בעיה בSOF2

im the god

New member
בעיה בSOF2

נכנסתי למשחק וזה רושם לי שהוא לא יכול לטעון את מערכת הOPENGL מה עושים? מדובר בכרטיס מסך:ATI RAGE 128 ואני מחפש דריברים גם באתר של ATI ולא מוצא...
 
למעלה