בעיה ב IE

aviram120

New member
בעיה ב IE

שאני יורד בעמוד הדף יורד לאט מאוד. יש דרך לסדר את זה? יש לי IE 5 WIN 98 העליתי תמונה של התוכניות הפועלות אם זה עוזר
 
למעלה