בעיה ב קאזה עם FIREWALL
היה לי במחשב NORTON INTERNET SECURITY לצערי הייה צריך לעשות לו DISBEL כל פעם שרציתי להיכנס לקאזה. ואחרי שסיימתי עם קאזה אז הפעלתי שוב את "נורטון". (אם לא הייתי מכבה את נורטון אז קאזה לא הצליח להיכנס לאינטרנט. הסרתי את נורטון (מלוח בקרה, PROGRAMS FILES, וגם מהרגיסטרי + REG CLAENER) אחרי הפעלה מחדש ניסיתי להיכנס עם קאזה אבל לשווא (וגם ניסיתי להסיר את קאזה ולבהתקין מחדש ולא עזר) יש פיתרון לבעייתי? חוץ מלהתקין שוב את נורטון, (אני פשוט לא רוצה אותה במחשב שלי)
היה לי במחשב NORTON INTERNET SECURITY לצערי הייה צריך לעשות לו DISBEL כל פעם שרציתי להיכנס לקאזה. ואחרי שסיימתי עם קאזה אז הפעלתי שוב את "נורטון". (אם לא הייתי מכבה את נורטון אז קאזה לא הצליח להיכנס לאינטרנט. הסרתי את נורטון (מלוח בקרה, PROGRAMS FILES, וגם מהרגיסטרי + REG CLAENER) אחרי הפעלה מחדש ניסיתי להיכנס עם קאזה אבל לשווא (וגם ניסיתי להסיר את קאזה ולבהתקין מחדש ולא עזר) יש פיתרון לבעייתי? חוץ מלהתקין שוב את נורטון, (אני פשוט לא רוצה אותה במחשב שלי)