בעיה בשיחות וידאו במסנג'ר ...

  • פותח הנושא grz1
  • פורסם בתאריך

grz1

New member
בעיה בשיחות וידאו במסנג'ר ...

יש לי ווינדוס מסנג'ר גירסה 7 עובד מצויין שיחות קוליות עובדות מצויין שאני שולח ומקבל מצלמה ללא קול - עובד טוב אבל שאני מנסה לעשות שיחת וידאו המצלמה שלי נתקעת איך שהצד השני מתחבר, התמונה שאני משדר קופאת אני קולט את המצלמה והקול מזה שמשדר אלי באיכות מצויינת ! אבל השידור שלי תקוע למישהו יש מושג ממה יכולה להגרם הבעיה הזאת ואיך פותרים אותה ? (ושוב אני מדגיש, אני קולט את הצד השני מצויין (תמונה וקול ) יכול לשדר תמונה או קול בניפרד אבל לא יכול לשדר תמונה וקול ביחד )
 

MineraL

New member
אמ

התכוונת שאתה לא יכול (אתה) לשדר תמונה כשאתה רק עם מצלמה (לא משנה איזו שיחה) או שרק בשיחה הוידאו (מצלמה ומיקרופון) לא רואים תמונה אצלך?
 

grz1

New member
הבהרה ....

שיחה קולית - עובד מצויין לשני הצדדים מצלמות ללא קול - קולט ומשדר (אם כי השידור שלי קצת איטי יותר מהשידור של הצד השני אבל לא נורא ) שיחת וידאו קולט את הצד השני מצויין (תמונה וקול ) אני יכול לשדר קול מצויין - אבל המצלמה ניתקעת !!! יש פתרון לזה ??
 

Ligeiro

New member
אולי עומס על החיבור?

קשה לקבוע למה היא נתקעת, כי זה יכול לנבוע מהרבה סיבות.. מה שבטוח הוא, ששיחות וידאו ושמע די צולעות במסנג'ר, ולכן עדיף לבצע אותן דרך תוכנה אחרת.. אתה משתמש בועידת וידאו או בשיחת וידאו + שמע? (כלומר, בוחר באפשרות של ועידת וידאו [שאוטומטית פותחת את שתי המצלמות ומלווה בשמע], או פותח את המצלמות בנפרד, ורק לאחר מכן שמע?)
 

grz1

New member
תשובות לתגובה ....

1. עומס על החיבור אמור להגרם ממה ? בעיקרון רק המסנג'ר משדרת החוצה לבטלל את הפיירוול אולי ? 2. תן לי כמה רעיונות ממה זה אמור להגרם אולי יהיה לי קצה של חוט לעבוד איתו... 3. אין לי ברירה אני חייב לעבוד עם המסנג'ר לשיחות וידאו יש לי מערכת הפעלה ווינדוס מי וסקייפ לא מאפשרת לי לעשות שיחות וידאו במערכת הפעלה זו . בעיקרון הצלחתי לעשות שיחת וידאו די מוצלחת אחת דוקא לארה"ב השידור שלי היה קצת איטי יחסית לצד השני אבל בסה"כ עבד טוב (הלוואי ויעבוד כל הזמן ככה ) דוקא בארץ אני לא מסוגל לשדר תמונה יחד עם קול (אבל כמו שאמרתי קולט את הצד השני מצויין !!! 4. אני משתמש בועידת וידאו שפותחת לי שמע ותמונה ביחד בשתי המצלמות ותמיד שלי תקועה והצד השני משדר מצויין (לשדר קול אני יכול בשיחה הזאת ) ניסיתי לפתוח רק מצלמה ללא קול והצלחתי לשדר תמונה.... ברגע שהוספתי את הקול לאחר דקה בערך המצלמה ניתקעה ... יש איזו ישועה בשבילי ...?
 

Ligeiro

New member
נשמע לי

כמו עומס על החיבור.. בעיקרון, סגור ברקע כל תוכנה שמשתמש בחיבור (תוכנות מסרים אחרות, תוכנות מייל שבודקות מייל בצורה אוטומטית, דפדפנים, תוכנות הורדה וכו'), הפיירוול לא אמור להוות בעיה. מה רוחב הפס שלך? מה רוחב הפס של מי שאתה מנסה לשוחח איתו?
 

grz1

New member
רוחב הפס שלי הוא 750 בדאונלואד ו

האפלואד הרגיל של הadsl ניראה לי 96 של הצד השני אני לא יודע כרגע (אני אברר...) אבל למה זה משנה ? את הצד השני אני קולט מצויין (תמונה וקול ) בנוסף לחיבור... (עכשיו נזכרתי , כשהתקנתי את המצלמה התוכנה של המצלמה אמרה לי שלביצועים משופרים כדאי - שאתקין direct x 9 לא התקנתי כי האיכות של התמונה לא ממש חשובה לי אולי זאת הבעיה ???
 
למעלה