בעיה בקיובייס sx3

בעיה בקיובייס sx3

אהלן, הבעיה שלפעמים שאני פותח פרויקט והוא רץ אז נתקע לי פתאום וזה חוזר כאזה בלופ... אם מישהו יוכל לעזור אני אשמח
 
תוריד את הלופ...חח

הכפתור נמצא ליד הפליי (ביחידת השליטה של הקיובייס) אפשרות אחרת אם אתה לא מוצא אתה יכול לסמן קטע אחד , ואז ללחוץ על CTRL + A ואח"כ ללחוץ על P זה יפתור את הבעיה בהצלחה :)
 
חחחח

אני מכיר תאופציה של הלופ אחי חח הבעיה שהקיובייס נתקע לי....וברקע אתה שומע לופ כאזה תקוע....אי אפשר לעצור ..זאת הבעיה עכשיו השאלה אם זה נובע ממשהו ספציפי ...אולי בעיה בתיאום של הכרטיס קול...זיכרון דברים כאלה
 
נשמע ממש מוזר

תן מפרט של המחשב (כולל כרטיס הקול) , אם אתה עובד עם פלאגינים ציין אותם הקיובייס חוקית?
 

ImaginaryFriend

New member
אני זוכר

שהיה לי איזה פלאג שכשהייתי שם את הדילאי על אינסוף זה באמת לא היה מפסיק עד שהייתי פותח את הפרוייקט מחדש...
 
למעלה