בעיה בקיובייס 4

shumdavar1

New member
בעיה בקיובייס 4

שלום, אני לא שומע כלום בקיובייס, הבנתי שהתוכנה לא מזהה את הכרטיס קול שלי, איך עושים שהיא תזהה אותו?
 

מרי לי

New member
חייבים לעשות פה איזה שרשור הסבר לטאגליינס

או שאלות נפוצות.. על VST CONNECTIONS..... קיצור דרך אליו זה מקש F4 נותן לך אפשרות לבחור ולהגדיר כניסות ויציאות אל ומתוך התכנה (בנוסף לעוד דברים - חיווטים פנימיים ועוד ) כלומר - אמנם יש לך כרטיס קול, אבל התכנה צריכה לדעת לאן לשלוח את הסאונד - כלומר איפה נמצאות היציאות הפיזיות של הכרטיס - ראה OUTPUT חשוב מאוד!! תבדוק גם כשאתה אכן עובד עם הכרטיס שלך דרך DEVICE SETUP ואם התכנה לא מוגדרת לעבוד עם הכרטיס שלך תבחר בו ותעשה SWITCH חזרנו לVST CONNECTIONS גם אם אתה מקליט אתה צריך לחווט את הכניסה הפיזית אליה מחובר המיקרופון או האינסטרומנט.. ראה INPUT בהצלחה
 
למעלה