shumdavar1
New member
בעיה בקיובייס 4
שלום, אני לא שומע כלום בקיובייס, הבנתי שהתוכנה לא מזהה את הכרטיס קול שלי, איך עושים שהיא תזהה אותו?
שלום, אני לא שומע כלום בקיובייס, הבנתי שהתוכנה לא מזהה את הכרטיס קול שלי, איך עושים שהיא תזהה אותו?