בעיה בקאזה

בעיה בקאזה

לי יש WIN XP כאשר אני מוריד כמה הורדות ביחד אז יש למחשב שלי את התכונה הנחמדה של לתת לי מסך כחול ולמחוק לי את אחת ההורדות (לרוב את הכי גדולה) במסך הכחול הוא רושם לי שהייתה בעיה (error has accored) בקובץ ambitucm.sys מה יכולה להיות הבעיה ואיך אני פותר אותה ? (וכבר התקנתי את ה WIN מחדש מחשש שההתקנה הראשונה לא הייתה טובה)
 

benjy337

New member
האם אני לא טועה זא משהו שקשור

לדרייבר של מודם כבלים USB יש לך איטרנט כבלים ומודם AMBIT ? אם כן יש דרייבר חדש באתר הזא
 
תודה

אני מקווה שזה יעזור
 
למעלה