בעיה בעליית המחשב (WIN98)
היי יש לי מחשב עם WIN98.. התקנתי עליו נורטון אנטי וירוס, עשיתי ACTIVATE והמחשב נתקע.. ביצעתי RESTART ומאז המחשב לא עולה (רק ב SAFE MODE)... ניסיתי בעליה של המחשב להריץ אותו STEP BY STEP ולא להריץ כמעט הכל.. עדיין לא עובד.. מה אפשר לעשות ? אני אדגיש ואומר שאני רוצה להתקין WINXP, האם במצב הנוכחי של המחשב ההתקנה תדע להתגבר על הבעיות וזה יעבוד ? יש לי הרבה חומר חשוב על המחשב שאני צריך לשמור.. תודה רבה, יוסי
היי יש לי מחשב עם WIN98.. התקנתי עליו נורטון אנטי וירוס, עשיתי ACTIVATE והמחשב נתקע.. ביצעתי RESTART ומאז המחשב לא עולה (רק ב SAFE MODE)... ניסיתי בעליה של המחשב להריץ אותו STEP BY STEP ולא להריץ כמעט הכל.. עדיין לא עובד.. מה אפשר לעשות ? אני אדגיש ואומר שאני רוצה להתקין WINXP, האם במצב הנוכחי של המחשב ההתקנה תדע להתגבר על הבעיות וזה יעבוד ? יש לי הרבה חומר חשוב על המחשב שאני צריך לשמור.. תודה רבה, יוסי