בעיה בעליית המחשב (WIN98)

djyosi

New member
בעיה בעליית המחשב (WIN98)

היי יש לי מחשב עם WIN98.. התקנתי עליו נורטון אנטי וירוס, עשיתי ACTIVATE והמחשב נתקע.. ביצעתי RESTART ומאז המחשב לא עולה (רק ב SAFE MODE)... ניסיתי בעליה של המחשב להריץ אותו STEP BY STEP ולא להריץ כמעט הכל.. עדיין לא עובד.. מה אפשר לעשות ? אני אדגיש ואומר שאני רוצה להתקין WINXP, האם במצב הנוכחי של המחשב ההתקנה תדע להתגבר על הבעיות וזה יעבוד ? יש לי הרבה חומר חשוב על המחשב שאני צריך לשמור.. תודה רבה, יוסי
 

עצ2

New member
לא מומלץ 98 עם XP מחשבים נתקעים

ואם כן נדרש זכרון רב.
 

bobx

New member
מי אמר לך שהם נתקעים? ../images/Emo12.gif

היו לי שני מחשבים שהיו מותקנים עליהם WIN98 SE HEB ו- XP PRO HEB ולא היתה לי שום בעיה איתם (אחד 512 MB DDR ואחד 256 MB SDRAM) בכל אופן - אם יש לך תוכנת צריבה תוכל לצרוב את כל המידע החיוני על מדיית צריבה (או להעביר את זה לכונן אחר, או ברשת - בכל מקרה לגבות...) לפרמט את המחשב, ואם יש לך 256 מגה זכרון (ומעלה) תוכלי להתקין XP.. לגבי האקטיבציה של האנטי וירוס - אם העותק של האנטי וירוס לא חוקי, (לא שאני אומר משהו או מאשים במשהו חלילה...) אז לא תוכל לעשות אקטיבציה דרך האינטרנט. (לשם כך האקטיבציה בנויה..)
 
למעלה