בעיה במצב שינה

cpmaster

New member
בעיה במצב שינה

שלום, יש לי מחשב נייד של Acer ואני משתמש בWindows XP. כשאני מנסה לאפשר מצב שינה דרך לוח הבקרה -> אפשרויות צריכת חשמל הוא לא מאפשר לי אלא כותב את ההודעה: "התקן המצורף למערכת אינו פועל". אשמח לעזרה בפתרון הבעיה הנ"ל. תודה רבה, אסף.
 

bar666xp

New member
ב99% ניפלאות WINDOWS...

רכיב הניהול צריכת חשמל הקשור בHIB אאל"ט מותקן בהתקנת WINDOWS בילבד כך שאין אפשרות לסדר זאת מלבד לפרמט את המחשב.. אבל התיעץ בפורום חלונות/WINDOWS.
 
למעלה