בעיה במצב שינה שלום, יש לי מחשב נייד של Acer ואני משתמש בWindows XP. כשאני מנסה לאפשר מצב שינה דרך לוח הבקרה -> אפשרויות צריכת חשמל הוא לא מאפשר לי אלא כותב את ההודעה: "התקן המצורף למערכת אינו פועל". אשמח לעזרה בפתרון הבעיה הנ"ל. תודה רבה, אסף.