בעיה ביציאת PCMCIA
שלום לכולם. ברשותי מחשב נייד של חברת קומפאק מחשב די חדיש פנטיום 4 למחשב אין WIRELESS מובנה. התקנתי בבית רשת אלחוטית והגיע טכנאי של אינטרנט זהב כדי להרכיב לי במחשב כרטיס WIRELESS שמתחבר ליציאה PCMCIA, ברגע שהוא הכניס את הכרטיס המחשב נתקע! הוא ניסה כרטיס אחר ושוב פעם המחשב נתקע. בסוף הוא שם לי כרטיס חיצוני שמתחבר ליציאת USB וזה עובד בסדר גמור. הכרטיס החיצוני לא נוח בגלל הכבל הארוך לכן ביקשתי מחברת האינטרנט לנסות אולי להתקין כרטיס אחר. הגיע טכנאי היום ושם כרטיס של חברה אחרת וגם המחשב נתקע. הוא טען שהבעיה יכולה להיות ביציאה עצמה אולי היא פגומה. אני חשבתי בכיוון של דריברים אבל הם מותקנים טוב. מה יכולה להיות הבעיה? מה אתם המומחים אומרים?
שלום לכולם. ברשותי מחשב נייד של חברת קומפאק מחשב די חדיש פנטיום 4 למחשב אין WIRELESS מובנה. התקנתי בבית רשת אלחוטית והגיע טכנאי של אינטרנט זהב כדי להרכיב לי במחשב כרטיס WIRELESS שמתחבר ליציאה PCMCIA, ברגע שהוא הכניס את הכרטיס המחשב נתקע! הוא ניסה כרטיס אחר ושוב פעם המחשב נתקע. בסוף הוא שם לי כרטיס חיצוני שמתחבר ליציאת USB וזה עובד בסדר גמור. הכרטיס החיצוני לא נוח בגלל הכבל הארוך לכן ביקשתי מחברת האינטרנט לנסות אולי להתקין כרטיס אחר. הגיע טכנאי היום ושם כרטיס של חברה אחרת וגם המחשב נתקע. הוא טען שהבעיה יכולה להיות ביציאה עצמה אולי היא פגומה. אני חשבתי בכיוון של דריברים אבל הם מותקנים טוב. מה יכולה להיות הבעיה? מה אתם המומחים אומרים?