בעיה בהצגת רשומה שלא פורסמה

בעיה בהצגת רשומה שלא פורסמה

יש לי מספר רשומות שלא פורסמו - שתיים מהן משום מה איני מצליחה היום להציג על מנת לעדכן אותן. למה??? ומה לעשות כדי שזה יהיה כן אפשרי? כמו כן, רשומות שפרסמתי, ורוצה לערוך אותן, לא מוצגות כראוי במסך של העדכון. איך לתקן 2 בעיות אלו? בברכה, האהובה החסרה.
 
בדקת בשאלות הנפוצות?

בקשר לשני, אם הבנתי אותך נכון - רשומות מתפרסמות כרשומות חדשות בדף הראשי של הבלוגים רק בפעם הראשונה שהן מתפרסמות.
 
כן, בדקתי בשאלות הנפוצות

ולא קבלתי שם תשובה לשאלתי. שומרת רשומה, אך כשמציגה אותה מופיעה רק הכותרת ולא התוכן. בשאלות הנפוצות היתה תשובה לכך, אך תשובה זו לא סייעה לפתרון בעיה זו אצלי. כמו כן רשומות ששמרתי, ויכולתי קודם לכן להציגן במסך הניהול, או בתצוגה מקדימה, משום מה היום איני יכולה להציגן בכלל. כמו כן, רשומות אחרות שאני מציגה במסך הניהול, לא מופיעות כראוי, אלא באופן הבא: ליד הדלת עומדים, <BR>נצמדים,<BR>נפרדים,<BR>מתנשקים,<BR>נישוק אחד ארוך,<BR>חיבוק אחד גדול,<BR>כאילו אין מחר.<BR><BR>אבל בעצם,<BR>יש, יש מחר!!!<BR><BR>והמחר, כנגד כל הציפיות יגיע,<BR>והמחר, אותנו שוב יפתיע,<BR>ושוב על מפתן דלתך אעמוד,<BR>ואתה תקבלני בחיבוק גדול,<BR>לא אספיק אל חדרך להכנס,<BR>וכבר אתה את ראשי בתשוקתך תסחרר.<BR>כי כל פגישה היא האחרונה עבורנו,<BR>ואז כל פגישה היא הראשונה והמפתיעה עבורנו,<BR>והתלהבותנו זה מזו לעולם לא נגמרת,<BR>ותשוקתנו, אדירה, חמה, לוהטת, את ליבנו ממוססת.<BR><BR>והיום לנו מקסים מהאתמול,<BR>והמחר שיבוא, יהיה עוד יותר מתוק.<BR><BR><BR><BR ואז איני יכולה לעבד ולפרסם את הרשומה הזאת. כיצד יכולה לפתור את שלושת הבעיות האלה. ואת התשובה לכך לא מצאתי בשאלות הנפוצות. דרך אגב, אני כבר כותבת בבלוג מעל לחצי שנה, ואף פעם קודם לכן לא נתקלתי בבעיה הזאת. מקווה לקבל פתרון מהיר, כי לא יכולה כרגע לפרסם בבלוג שלי. בברכה, האהובה החסרה.
 
עדיין תקועה עם הבלוג שלי

לא יכולה לשמור כתבים חדשים שלי - פשוט מאד - לא נשמרים! לא יכולה לערוך את הכתיבה בדברים ישנים שכתבתי - כאלה שפורסמו וכאלה שלא. מסך העריכה לא מסתדר בהתאם לצורת הכתיבה הסופית, אלא מופיע כמסך לא ערוך עם כל סימני הביניים בין המילים. 2 פוסטים שכתבתי ועדיין לא פרסמתי, לא מוצגים לי במסך העריכה, למרות שלפני 3 ימים עדיין יכולתי להציג אותם. אנא, בלוגים תמיכה - עיזרו לי לפתור בעיה זאת!!! מנוּעה כרגע מלפרסם בבלוג שלי, וחבל! מודה לכם מראש, האהובה החסרה blog.tapuz.co.il/ahuva
 

0r0r

New member
../images/Emo43.gif

או שאת לא מחכה שכל דף העריכה ייטען או שיש לך דפדפן שהוא לא אקספלורר 5.5 או 6 אם זה לא 1 מהנ"ל כתבי את פרטי מערכת ההפעלה שלך, סוג וגרסאת דפדפן ואני אעביר להנהלת הבלוגים שיבדקו
 

tomb boy

New member
לא שאני מומחית גדולה.. ../images/Emo41.gif

את גירסת הדפדפן את יכולה לראות כך: בחלון שבו את גולשת כרגע, תסתכלי למעלה היכן שכתוב: קובץ, עריכה, תצוגה וכו'.. (אם זה באנגלית: FILE, EDIT, VIEW וכו'..) אלה נקראים תפריטים. תכנסי לתפריט עזרה -> אודות (אם זה באנגלית, אז: HELP - ABOUT) במידה ויש לך דפדפן של 'אינטרנט אקספלורר' (שזה הכי נפוץ עם האייקון של ה 'e' הכחולה) יהיה כתוב לך: 'אודות interner explorer' ואז יפתח לך חלון שבו רשום לך מספר הגירסה. בהצלחה.
 
סוג הדפדפן

אקספלורר 6.0.2600.0000CO 128bit האם לכך התכוונת? עדיין תקועה עם הבלוג שלי, לא יכולה לבצע בו שום עדכונים וכתיבה חדשה ושמירה . אשמח מאד לעזרה דחופה!!!!!!!!!!
 

0r0r

New member
../images/Emo43.gif

אין לי רעיונות מה זה עוד יכול להיות העברתי להנהלת הבלוגים במייל אגב, מערכת ההפעלה שלך במקרה XP?
 
התקנתי מחדש את הדפדפן

אינטרנט אקספלורר 6, וזה לא עזר לי. אין שינוי בבעיה בניהול הבלוג שלי. ברצוני לציין שלא היתה לי בעיה להכנס ממחשב אחר, במקום העבודה. מה לעשות???
 
למעלה