MMMMMMMMMMMMMMM
New member
בעיה בדפדפן
שלום יש לי בעיה בדפדפן אינטרנט אקספלורר 6 ת רוב הצבעים שאתרי אינטרנט אמורים להציג אינם מופיעים אצלי בפורומים של תפוז ליד כל הודעה יש עיגול בצבע כחול או כתום אבל אצלי שחור ויש גם קווים אפורים ואני לא רואה את הקווים האלו בדקתי במחשבים אחרים ושם אם יש טקסט באותיות צבעוניות אצלי זה בצבע שחור וכל האתרים שאני נכנס אליהם אני לא רואה מסגרות תפריטים שונים אלא רק את כותרות התפריט אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי למצוא פתרון לבעייה הזאת תודה
שלום יש לי בעיה בדפדפן אינטרנט אקספלורר 6 ת רוב הצבעים שאתרי אינטרנט אמורים להציג אינם מופיעים אצלי בפורומים של תפוז ליד כל הודעה יש עיגול בצבע כחול או כתום אבל אצלי שחור ויש גם קווים אפורים ואני לא רואה את הקווים האלו בדקתי במחשבים אחרים ושם אם יש טקסט באותיות צבעוניות אצלי זה בצבע שחור וכל האתרים שאני נכנס אליהם אני לא רואה מסגרות תפריטים שונים אלא רק את כותרות התפריט אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי למצוא פתרון לבעייה הזאת תודה