בעיה באייטונז 10

nthr1234

New member
בעיה באייטונז 10

שלום יש לי בעיה באייטונז אני רכשתי ביום שישי את הIPAD דגם 64G 3G הבעיה שיש לי כרגע הוא ביום שישי התקנתי את הייטונז למחשב עבד לי עד מוצא שבת היום בבוקר פתחתי את המחשב וחיברתי את הIPAD למחשב קיבלתי הודעה שהדגם של הייטונז לא מתאים ועליי להתקין את האיטונז החדש התקנתי אותו וכאשר חיברתי את הההיפד למחשב אאייטונז לא נפתח לי מכלל את הסיבה אני לא יודע למה אז אוליי לישהו יכול לעזור לי ועוד דבר אני מנסה לפתוח בליי ההיפד וגם לא נפתח מה לעשות תודה מאיר .
 

AYELET1

New member
נסה לבצע ריסטרט למחשב השולחני ואז לפתוח

את האייטיונס. בנוסף, האם מחקת תוכנות מהמחשב השולחני? ואני חלק את התשובה לפסקאות עם נקודות ופסיקים כי קשה מאד לקרא את דבריך הנכתבים "בנשימה אחת". כי
 

nthr1234

New member
המשך..

שוב שלום, אני הורדתי את האיטונז והתקנתי את החדש מהאתר של אפל וגם אז לא היה עולה לי וכן עשיתי כיבוי למחשב ולא עזר , נאלצתי לעשות התקנה של הwindos שלי ולאחר מכן זה אתחיל לעבוד אני מודה לכם על ניסיון בעזרא תודה , דבר נוסף האם יש באיזה מקום הסבר על האיטונז , אך לעבוד איתו ואיך להכניס תמוהות תודה מאיר.
 

AYELET1

New member
קרא קצת כאן:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=1104&a=77322&c=238&sc=0&ssc=0 בסוף המאמר יש קישור להמשך. אם עדיין תהיה בעיה עם התמונות, אתה מוזמן
 

nthr1234

New member
לראות סרטים באינטרנט דרך IPAD 64g g3.

שלום כמו שראיתם רכשתי הייפאד דגם 64g 3 g אני נכנס לאינטרנט דרך ה w אני צופה בסרטים וכול מיני פרסיות , אני רוצה לדעת למה הסרטים והפרסומות שאני רואה מתנתק לי כול כמה שניות מה עליי לעשות אני יגיד לכם אני מלפיד להכניס סרטים שלי למכשיר בגלל שזה עלול לקראות גם בסרטים שלי אז עזרו לי תודה מאיר.
 

AYELET1

New member
שאל בבקשה את כל השאלות תחת שרשור אחד.

כל הודעה חדשה שאתה פותח, זורקת הודעה של מישהו אחר לדף האחורי. נסה לבצע ריסט לפני הצפיה. החזקה בו זמנית של כפתור ההפעלה + כפתור הבית התחתון עד שיעלה התפוח. אם עדיין ישנן בעיות וניתוקים, הרי אם אתה צופה בסרטים מהאינטרנט, הם מתנתקים כנראה בגלל שהחיבור לאינטרנט אינו יציב. נסה להכניס סרטים שלך. רוב הסיכויים שהצפיה תהיה נוחה יותר. קח בחשבון שניתן לצפות בסרטים שלך בעזרת הנגן המובנה רק אם הסרטים בפורמט H264 או MP4. אם יש לך סרטים בפורמט AVI, יחש צורך בתוכנה צד שלישי. OPLAYER בתשלום היא תוכנה מצויינת. VLC חינמית (_אך בעייתית באייפון או באייפוד. בIPAD היא כנראה סבירה יותר).
 
למעלה