בעיה או משהו כזה

בעיה או משהו כזה

שאלה ... איך הופכים סתם יחסים עם מישהו למשהו יותר מזה? אני לגמרי לא מנוסה בקשרים. אני בת 16 וחצי ועוד לא היה לי חבר רציני ואפילו לא התנשקתי. מה אתם אומרים?
 

loomer3

New member
שאלה משכנעת

יא בת זונה!!!! מי ירצה להיות איתך במערכת יחסים יא בת זונה אף אחד לא אוהב אותך!!! זה לא מפתיע שעדיין לא התנשקת אף אחד לא אוהב אותך!!!! יא זונה!!! אפסית אפסית!!!!!!!!!!!!!! (מנהלי הפורום יא בני זונות לא תוכלו לעצור אותי)
 

BiGuy3000

New member
לדעתי...

הוא מאלה שכותבים את הגיל שלהם בשם משתמש.
 

ס א ט י ן

New member
יש כמה דרכים...

או שמציעים לו לצאת לפעמים זה גם בא לבד... אם שני הצדדים מרגישים משהו יותר מידידות...אז גם מרגישים את המתח המיני והכל... בכלל- אני בעד להיות כנים...את מרגישה משהו כלפיי מישהו...תגידי לו...למה להשאיר את זה רק כבעיה שלך?...שזו תהיה גם הבעיה שלו.
 
למעלה