בעדינות הזו..

בעדינות הזו..

בעדינות הזו יש משהו על סף השברירות...סערות חולפת.. נעה בינהן לעיתים גם את ..נשברת כמו גל שנשבר אל חוף מבטחים... והחוף רחב ידים מבקש לקלוט אליו כל טיפה ממך עד בלי די... עיניים מלאות חום מביעות בקשה לימי שלווה... ימים של אושר.. לטבוע בתוכם כבחול החם... והשמש נחשפת בפניך מבקשת להעניק לך מחומה אם רק תאפשרי זאת.... בעדינות הזו שבתוכך יש עוצמה מלאה... ובשברירות הזו טמונה האנושיות שבך... דרך ארוכה לפעמים יכולה להיות מעייפת הניחי את ראשך שם בחוף המבטחים שמבקש רק להיות עבורך אי של בטחון...........טאי מוקדש לאחותי אני מאמין בכוחך!
 

irist

New member
התחדשות אחרת... ../images/Emo42.gif

התחדשות אחרת =============== מילים: נעמי שמר לחן: יובל דור ביצוע: להקת הנח"ל עיבוד: אריק רודיך =============== עייפות בלתי מוסברת פיק ברכיים לא מובן צל שרב על כל הדרך ואבק לבן אבל עודך משווע לגשמי ברכה עוד רחוקה מנוחתך אחרי החגים יתחדש הכל יתחדשו וישובו ימי החול האוויר, העפר, המטר והאש גם אתה גם אתה תתחדש בגנך פורחים לפתע עץ הפרי ועץ הסרק ועץ החלומות ועץ הטוב והרע ומוטלים כל כליך בחצר ביתך לא נשלמה מלאכתך אחרי החגים יתחדש הכל... במסע שלא נגמר בין שדות הצל ושדות האור יש נתיב שלא עברת ושתעבור שעון סמוי מן העין מצלצל לך לא נשלמה אהבתך אחרי החגים יתחדש הכל... =========== זהו, עונת החגים הסתיימה לה... קומי ילדה... עדיין לא נשלמה מלאכתך... יש בך הכח... לקום... להתחדשות הזו... להתחדשות אחרת...
iris
 

חיוכית

New member
זה מעורר מחשבה על

גבעול חיטה דקיק זהוב מקרין אור מסנוור מבהק השמש נסחף מטלטל על גלי ים מסתחרר במערבולות מטלטל על גבי גלים קוצפים עולה ויורד לקצב המשברים נסחף מעט מטה ותמיד צף כלפי מעלה שברירי ועדין כמעט מוכרע על ידי הסערות אבל גבעול עיקש שבריריותו ודקותו היא עצמתו עצמת המשברים לא יכולה לו ובשאת גאות נסחף אל החוף מטלטל מעט ונרגע על תלולית חול זהובה קולט את חום השמש שנספג בתלולית ומקרין מחומו לכל עבר גבעול שברירי שאפילו שסופה לא יכולה לו מגיע תמיד לחוף מבטחים וכל זאת למרות ואף על פי שבריריותו אחלה רעיון טאי עוררת את דמיוני הפרוע :))
 
למעלה