בעבר שאלתי לגבי הורדת מחסום אבל

מצב
הנושא נעול.

urielp

New member
בעבר שאלתי לגבי הורדת מחסום אבל

בעבר שאלתי לגבי הורדת מחסום אבל
כעת - מה לגבי התרוממות המחסום? מביקור שערכתי היום בקטע בין תחנת בני ברק לפתח תקווה בצמוד לאחד מהמחסומים בדרך (אם לא היחידי בקטע זה בשכונת אם המושבות פ"ת) - ראיתי כי ישנה קופסא המוגבהת מעט מהסוללה בכל צד של המחסום, כ10 מטר מהמפגש עם הכביש. האם רכיב זה אחראי לסמן כי הרכבת עברה את קטע הכביש? מהו העיקרון שעליו עובדת קופסא זו? עין אלקטרונית / משקל / אחר? מהו שמה המקצועי של הקופסא?
 

urielp

New member
למישהו יש תשובה?

בעבר שאלתי לגבי הורדת מחסום אבל
כעת - מה לגבי התרוממות המחסום? מביקור שערכתי היום בקטע בין תחנת בני ברק לפתח תקווה בצמוד לאחד מהמחסומים בדרך (אם לא היחידי בקטע זה בשכונת אם המושבות פ"ת) - ראיתי כי ישנה קופסא המוגבהת מעט מהסוללה בכל צד של המחסום, כ10 מטר מהמפגש עם הכביש. האם רכיב זה אחראי לסמן כי הרכבת עברה את קטע הכביש? מהו העיקרון שעליו עובדת קופסא זו? עין אלקטרונית / משקל / אחר? מהו שמה המקצועי של הקופסא?
למישהו יש תשובה?
 

urielp

New member
וואלה - זה אני עם שם משתמש שגוי.

חן מלינג / אביתר 77777777, אורן
וכל יתר גאוני הרכבת - האם למישהו יש תשובה לנושא הנ"ל? תודה, תודה, תודה, תודה, תודה,
וואלה - זה אני עם שם משתמש שגוי.
 
רכיבי איתות ברכבת

חן מלינג / אביתר 77777777, אורן
וכל יתר גאוני הרכבת - האם למישהו יש תשובה לנושא הנ"ל? תודה, תודה, תודה, תודה, תודה,
רכיבי איתות ברכבת
אין לי אמנם תשובה מלאה לשאלתך, אולם הקופסאות הצהובות המפוזרות על מסילות הרכבת הן רובן חלק ממערכת האיתות והבטיחות הנקראת Indusi שמתבססת על מגנטים ואלקטרומגנטים המאפשרים בקרה על מהירות הרכבת החולפת בנקודה מסוימת (לדוגמה, אם הקטר נוסע במהירות 80 קמ"ש במרחק קצר לפני סימנור שמציג 'עצור', הוא מקבל איתות על כך מקופסא צהובה כזאת ובתא הנהג מופעלת אינדיקציה לנהג, שאם הוא לא מתייחס אליה מופעלים הבלמם באופן אוטומטי). אני מניח שהשיטה הזאת (בהיפוך) עושיה לשמש כמקור מידע להפעלת מחסומי הרכבת, אבל אני לא יודע אם אכן זה המצב בארץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה