בנשמה

בנשמה

בנשמה (מילים ולחן - דוד ד`אור) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ לראות דברים שלא ראיתי מעולם ודרך חדשה שמתחילה כל בוקר לדעת שבכל גלוי יש נעלם שברגעים הכי פשוטים נגלה האושר בנשמה... למדתי איך לשתוק כשאין כבר מה לומר להזהר כשמבטיחים דבר בטוח המעגל הזה אף פעם לא ניסגר אנחנו כמו אבק דרכים נישא ברוח בנשמה... מה לך כשהמחשבות סוגרות תגידי מה לך כשעינייך השחורות שולחות מבט שמספר על מה שמסתתר בנשמה... ~~~~~~~~~~~ שיר יפה ליום חדש... בכל בוקר אנו מתחילים יום חדש... בכל בוקר מחכה לנו דרך חדשה... דרך שרק מחכה לנו שנבוא ונגלה אותה... בכל בוקר מחדש. בכל בוקר מחדש מחכים לנו אין ספור רגעים.. חלקם נסתרים..חלקם גלויים... אבל כולם כולם יכולים להיות יפים אם רק נעשה אותם כאלו.. בכל בוקר מחדש. כל בוקר צופן לנו פשטות של יום חדש שדמה שכבר מוכר ועבר והיה... אבל אם נבדוק בלב פנימה נגלה שאותה פשטות יפה היא המרכיבה את חיינו... ואת האושר האישי שלנו. בכל בוקר מחדש... והכל אבל הכל צפון לנו עמוק עמוק בנשמה.
 
שכחת...

שבכל בוקר יש חיוך חדש.. ובכל בוקר יש אושר שמקווים אליו ואם מקווים ממש חזק ואז מרגישים שרוצים מאוד מאוד הוא מגיע.. בוקר טוב דבורתי.. דודתי.. מאמא מאמצת.. אוהבת, סנדוויץ` של שלך.. :)
 

סתיו*

New member
בכל בוקר מאיוש שלי

בכל בוקר מסתתר עולם חדש. ואם רק נקבל אותו בחיוך - הרי שהוא יחייך גם אלינו. בכל בוקר מסתתר אושר שלם. ופשוט. אושר שנמצא בציוץ של ציפורים, בניחוח של פרח, בשמיים תכולים. אושר שנמצא בעיניים צוחקות. ואם רק תקשיבי לכל הדברים האלו, תגלי כל כך הרבה אושר, שמסתתר לך, בנשמה. אוהבת אותך כל כך מאיונת. ומתגעגעת אליך. ומאמינה שעוד יהיה לך כל כך הרבה אושר, שתצטרכי לתרום לעניים. (-: (-: שולחת אין סוף שקים של נשיקות ואהבה, ומחזקת את ידייך. שלך לנצח סתיו
 
למעלה