הדבורה מאיה
New member
בנשמה
בנשמה (מילים ולחן - דוד ד`אור) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ לראות דברים שלא ראיתי מעולם ודרך חדשה שמתחילה כל בוקר לדעת שבכל גלוי יש נעלם שברגעים הכי פשוטים נגלה האושר בנשמה... למדתי איך לשתוק כשאין כבר מה לומר להזהר כשמבטיחים דבר בטוח המעגל הזה אף פעם לא ניסגר אנחנו כמו אבק דרכים נישא ברוח בנשמה... מה לך כשהמחשבות סוגרות תגידי מה לך כשעינייך השחורות שולחות מבט שמספר על מה שמסתתר בנשמה... ~~~~~~~~~~~ שיר יפה ליום חדש... בכל בוקר אנו מתחילים יום חדש... בכל בוקר מחכה לנו דרך חדשה... דרך שרק מחכה לנו שנבוא ונגלה אותה... בכל בוקר מחדש. בכל בוקר מחדש מחכים לנו אין ספור רגעים.. חלקם נסתרים..חלקם גלויים... אבל כולם כולם יכולים להיות יפים אם רק נעשה אותם כאלו.. בכל בוקר מחדש. כל בוקר צופן לנו פשטות של יום חדש שדמה שכבר מוכר ועבר והיה... אבל אם נבדוק בלב פנימה נגלה שאותה פשטות יפה היא המרכיבה את חיינו... ואת האושר האישי שלנו. בכל בוקר מחדש... והכל אבל הכל צפון לנו עמוק עמוק בנשמה.
בנשמה (מילים ולחן - דוד ד`אור) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ לראות דברים שלא ראיתי מעולם ודרך חדשה שמתחילה כל בוקר לדעת שבכל גלוי יש נעלם שברגעים הכי פשוטים נגלה האושר בנשמה... למדתי איך לשתוק כשאין כבר מה לומר להזהר כשמבטיחים דבר בטוח המעגל הזה אף פעם לא ניסגר אנחנו כמו אבק דרכים נישא ברוח בנשמה... מה לך כשהמחשבות סוגרות תגידי מה לך כשעינייך השחורות שולחות מבט שמספר על מה שמסתתר בנשמה... ~~~~~~~~~~~ שיר יפה ליום חדש... בכל בוקר אנו מתחילים יום חדש... בכל בוקר מחכה לנו דרך חדשה... דרך שרק מחכה לנו שנבוא ונגלה אותה... בכל בוקר מחדש. בכל בוקר מחדש מחכים לנו אין ספור רגעים.. חלקם נסתרים..חלקם גלויים... אבל כולם כולם יכולים להיות יפים אם רק נעשה אותם כאלו.. בכל בוקר מחדש. כל בוקר צופן לנו פשטות של יום חדש שדמה שכבר מוכר ועבר והיה... אבל אם נבדוק בלב פנימה נגלה שאותה פשטות יפה היא המרכיבה את חיינו... ואת האושר האישי שלנו. בכל בוקר מחדש... והכל אבל הכל צפון לנו עמוק עמוק בנשמה.