בננות!

Too Bad Baby

New member
בננות!

קניתי עדשות, זוג ירוק וזוג כחול. עוד לא ניסיתי את הירוק אבל הכחול מזה מדהים עלי! אני אצלם ואשלח לכן בהזדמנות
 

shelly egan

New member
תתחדשי!!! אבל אם כבר מדברים על

תמוןנות... מה עם התמונות של אחיינית שלך שהבטחת??
 

Too Bad Baby

New member
תודה חמודות ../images/Emo13.gif ושלי-

אח שלי וגיסתי לא היו בטוחים שהמצלמה שלהם עובדת אז הם חיכו לראות איך התמונות שאני צילמתי ממנה יצאו לפני שהם סתם יצלמו ויהרסו את הפילים... אז עכשיו הם ראו שאפשר והם הולכים לצלם אותה. אז תצטרכי לחכות שהם יגמרו את הפילים ואז עד יפתחו את התמונות ואז עד שאני אסרוק
... אבל תאמיני לי זה יהיה שווה את ההמתנה!
 

shelly egan

New member
לודה,

אני מצטערת אבל עוד שתי דקות אני מסיימת להוריד משו, ואני זזה לישון! אני שפוכה מעייפות!!! אז אם יהיה אפשר, במוצ"ש אני אתחבר ואז תשלחי לי, טוב?
 
למעלה