בננות יקרות..!

בננות יקרות..!

היום הראשון של הלימודים קרב ובא.. מה אתן הולכות ללבוש ביום הראשון של הלימודים? ואיך אתן הולכות להתאים את האיפור לבגדים?
 

הדרומית

New member
וואי וואי

איזו הופעה אני הולכת לדפוק ביום הראשון ללימודיםםםםםםםםם את התלבושת האחידה של המקיף שלי
נכון מקורי???? ואיפור? בטח אני אלך על גוונים של סגול או כסף
 

הדרומית

New member
נו מה

לפחות יש את כל הצבעים שאת רוצה אני אלבד ת´חולצה האדומהההה הכי מקורי
 

MaYo0sH

New member
אוףף

עוד יומיים!!
טוב על האיפור עוד לא חשבתי אבל נראה לי שכמו תמיד: פודרה משזפת של NO7, סומק חום-כתמתם של CARLINE (מה לעשות אני לבנה
), עיפרון שחור של CASTRO, המסקרה החדשה שלי מרבלון, צללית סגולה, ואולי גלוס. והבגדים
ג´ינס חדש מגריפ ממש יפה ועל החולצה אני עוד לא סגורה.
 
למעלה