בניית חיגן ל ADSL

בניית חיגן ל ADSL

אבא שלי מתחבר בעבודה לרשת דרך מנוי מזדמן ב ADLS. עדייו אפשר לבנות חייגן? (הוא מתחבר בעיקר ל ברק. מישהוא יודע גם מה ההגדרות במקרה?)
 

eladts

New member
אפשר

משתמשים בשם משתמש guest@OBarak ובסיסמא Bezeq אבל זה תענוג מאוד יקר. למה לא לעשות מנוי נורמלי?
 
למעלה