בניית גינה במרפסת

ofird

New member
בניית גינה במרפסת

שלום לכולם, סוף סוף אני נכנס לדירה חדשה ואני יכול לנסות להשקיע בתחביב הסמוי שלי - גינון. למעשה, אין לי יותר מדי אופציות בשלב זה, אך אני נחוש להוציא את המקסימום. יש לי מרפסת (לא גינה!) של 2X4 מטר. חשבתי לשים שם עציצים ועדניות בצורה כזאת שיהיה לי ירוק בעיניים עם גם מעט פרטיות. האם יש למישהו ניסיון בנושא? האם ניסיתם להקים מערכת השקייה אוטומטית שתתחזק את הגינה במרפסת? תודה מראש, אופיר
 

bel011

New member
אצלי שתי מרפסות של 30 מר כ"א,

באחת אדניות בנויות ובשנייה אוסף עציצים.אין לי מערכת השקייה ואני חושבת שכדאי להשקיע בכך אם מגדלים הרבה עציצים. המרפסת שלך קטנה משלי ובטח גם תשאיר מקום לישיבה כך שהשאלה אם יש צורך במערכת השקייה.
 
למעלה