בניית גינה במרפסת
שלום לכולם, סוף סוף אני נכנס לדירה חדשה ואני יכול לנסות להשקיע בתחביב הסמוי שלי - גינון. למעשה, אין לי יותר מדי אופציות בשלב זה, אך אני נחוש להוציא את המקסימום. יש לי מרפסת (לא גינה!) של 2X4 מטר. חשבתי לשים שם עציצים ועדניות בצורה כזאת שיהיה לי ירוק בעיניים עם גם מעט פרטיות. האם יש למישהו ניסיון בנושא? האם ניסיתם להקים מערכת השקייה אוטומטית שתתחזק את הגינה במרפסת? תודה מראש, אופיר
שלום לכולם, סוף סוף אני נכנס לדירה חדשה ואני יכול לנסות להשקיע בתחביב הסמוי שלי - גינון. למעשה, אין לי יותר מדי אופציות בשלב זה, אך אני נחוש להוציא את המקסימום. יש לי מרפסת (לא גינה!) של 2X4 מטר. חשבתי לשים שם עציצים ועדניות בצורה כזאת שיהיה לי ירוק בעיניים עם גם מעט פרטיות. האם יש למישהו ניסיון בנושא? האם ניסיתם להקים מערכת השקייה אוטומטית שתתחזק את הגינה במרפסת? תודה מראש, אופיר