בנות, anatby שהיה לה דימום קל

בנות, anatby שהיה לה דימום קל

והלכה למיון לא חזרה לעדכן נכון? נראה לי שהייתה לנו לידה...
 

anatyb

New member
הי בנות

חזרתי מאשפוז עקב הדימום העובר מרגיש טוב אך הוא קטנציק , וזה מפחיד אותי . הדימום עבר . אין צירים אין פתיחה אבל מתחילים בסבב ענק של בדיקות אין לי כוח . היום גם הסתכלתי על בטני נראה לי שהיא החלה לרדת , מה זה אומר ? דרך אגב אמרו לי במיון שכנראה אצטרך לקבל זרוז עם בלון , למה הכוונה ? זה כואב ?
 

ענתי 10

New member
אוי, ענתי, איזה שבוע את?

אני יודעת שזירוז עם בלון זה כשמכניסים בלון לצוואר הרחם ומנפחים אותו כדי ליצור פתיחה (הסבר מאוד מופשט, וייתכן שאני טועה). אין לי מושג האם זה כואב ועד כמה, אף פעם לא שמעתי על מישהי שעשתה את זה. בכל זאת, אם העובר קטן, ויכול להתקיים מחוץ מרחם עדיף שיגדל בחוץ- את כבר תדאגי להאכיל אותו כמו שצריך
בכל מקרה שיהיה המון
 

anatyb

New member
שבוע 36+ 4

נמצאת כרגע בבית בשמירה . יכול להיות שהבטן החלה לרדת לי ?
 

marcyg

New member
יכול להיות שהבטן יורדת...

זה סימן שהעובר יורד לתעלת הלידה. אחד ממבשרי הלידה אך לאוו דווקא היום או מחר... יכול מאד להיות בעוד שבוע או יותר. כמה הערכת משקל?
 

anatyb

New member
זהו שזרוז בגלל

שהעובר קטן והם טוענים שהוא לא מקבל הזנה מספקת שהוא בתוך הבטן ולכן עדיף להוציא אותו ושיקבל הזנה מבחוץ
 

anatyb

New member
הערכת משקל

אתמול שהייתי בחדר מיון אמרו לי בין 2350 ל 2500 קטנציק . לכן רוצים להוציאו בזרוז. זה נראה לי מפחיד מאד ואני בלחץ מזה . ( נאמר לי משהו עם בלון )
 

kees

New member
ענת חכי עוד קצת. אני לפני שבועיים

הייתי באותו מקום שלך - עובר קטן שלא עלה במשקל. הרופא החליט לחכות 10 ימים ולראות מה קורה ואכן הוא עלה ב400 גר ועלה לאחוזון 35 לכן אל תמהרי - לדעתי תהיי במעקב כל שבוע ואכן אם אינו ממשיך לגדול יש לשקול להוציאו אבל לתת לו צאנס. אולי שווה התיצותת נוספת עם רופא שאלה - באיזה מיון היית (בי"ח)?
 

marcyg

New member
נשמע לי קצת מוזר....

המשקל שאת ציינת סביר לעובר בשבוע 36 -קצת קטן אבל אם אני זוכרת נכון בתחום הנורמה (הספרים שלי עוד בארגזים אז אני לא יכולה לבדוק). פג למשל הוגדר מתחת ל2.5 קג' ואו לפני שבוע 37.נראה שתינוקך יהיה פג רק בזכות הזירוז אם תקבלי... כמובן שאם עוברך הפסיק לגדול ברחם חייבים ליילד אותך אבל לא הבנתי ממך שזה המצב. אני גם הייתי שואלת את הרופא אם אפשר לחכות ואם לא... אז למה???
 
anatyb

אני רוצה לספר לך שילדתי בשבוע 36+2 את ליאור במשקל 2370. היא נולדה מושלמת כולל לחיים ופולקעס. הייתי מחפשת עוד דיעה לגבי הזירוז כי הערכת המשקל שלך מתאימה בדיוק למשקל שליאור נולדה בו באותו שבוע... מקווה שהכל יסתדר , בהצלחה.
 

anatyb

New member
תודה ו....

הייתי במיון בקפלן ( צוות מקסים ) . הם אמרו לי שאם עד שבוע הבא שאז אני יהיה בשבוע 37 + אם העובר לא יגדל אז הם ישקלו זרוז . עד אז אני הולכת ביום חמישי וראשון למוניטור + אולטרסאונד לראות את כמות מי השפיר והערכת משקל . מה אני יגיד לכן אני מקווה ללדת לידה רגילה ללא זרוז כי אני מרגישה נהדר . אך הבעלול שלי אומר אם אין בררה נלך על זרוז ואני רוצה לחכות כמה שאפשר . האם אני טועה ? האם אם אחכה יותר מידי ( במידה ויגידו לי זרור ואסרב ) האם אני יכולה לגרום לעוברי נזק ?
 
ענת תרגישי טוב! ../images/Emo39.gif

לגבי ירידת בטן זה אומר שהתינוק נכנס לתעלת לידה. לגבי זירוזים אין לי מושג!
 

anatyb

New member
מה זה אומר

שיכולים להתחיל לי צירים אותותו . שהלידה קרבה בכמה זמן מדובר
 

shlomits

New member
שאלת מליון הדולר... ../images/Emo6.gif

לא יודעת אם שמת לב אבל מסתובבות כאן כמה בנות שכבר יש להן סימני לידה כמו ירידת פקק רירי, צירים ואפילו פתיחה קטנה. הלוואי שהיינו יודעות בכמה זמן מדובר אבל לצערי אין דרך לדעת...התינוקי יבוא כשהוא מוכן, ולא רגע קודםץ...
 
למעלה