בנות תעזרו לי!!!

MUFFIN

New member
בנות תעזרו לי!!!

יש לי בעייה : קרה לי כמה פעמים שהייתי במסיבה , וראיתי מישהי שמצאה חן בעיני - אבל הבעייה היא שלא ידעתי איך לגשת אליה... אז ניסיתי כזה לבוא לרקוד לידה (הלכתי עם חבר...) אבל היא וחברות שלה לא שמו לב אלינו... הם לא ראו אותנו... ולא רצינו להידחף ... תעזרו לי!!!
 
להיג לך מה../images/Emo41.gif

מה שהכי כיפי בשבילנו, זה מישהו שבא (בעצמו) בלי שליחים, ושואל אם אנחנו רוצות לצאת, אם שולחים חבר זה די ממעיט בערך, מראה על חוסר ביטחון עצמי.. כדאי לך פשוט לתפוס איתה שיחה, תיגש אליה, אפילו אם היא עם חברות שלה, ותבקש לדבר איתה לבת, המילה "לבד" כבר יגיד לחברות שלה מה אתה רוצה, ואתם יכולים לדבר לבד... תשאל אותה מה היה קוה אילו היית מציע לה לצאת. ותציע לה לצאת. היא תמות על זה. גישה ישירה. זה המפתח. יש לך אותו. זו ההחלטה שלך להשתמש בו או לא. ד"א איך קוראים לך באמת? -נעמי-
 

MUFFIN

New member
לא הבנת אותי!!!

לא שלחתי שליחים - רק הלכתי עם חבר (הכלנו לרקוד לידם -ניסינו לקבל מהם צומי) את צודקת אבל - אם בן יבוא אלייך ויגיד לך במסיבה "אפשר לדבר איתך?" תמיד היית רוצה לדבר איתו? אם היא לא רוצה???
 
תראה

אם אתה אמיץ גש אלייה ותגיד לה בא לך לרקוד ( תגיד את זה בגנטלמניות) אז אם היא תגיד כן סבבה תרקדו ואם לא לא נורא אז בת אמרה לך לא ביג דיל! מקווה שעזרתי נעמה.
 
אני חושבת שנעמה צודקת

תשאל אותה אם בא לה לרקוד, זו הדרך הכי קלה ליצור דיבור או משהו. חוקרת
 

MUFFIN

New member
תודה תודה תודה

ממש תודה על כל העצות - אבל נראה לי יקח לי זמן עד שאני יתרגל לקבל "לא" (לא כי תמיד אומרים לי כן - אלא כי עד עכשיו לא ממש התחלתי עם בנות אלה -לא יודע... פשוט יצא... כל פעם קרה איזה משהו אבל אף פעם לא הייתי צריך לעשות הכל לבד...)
 

בטטוש

New member
nimchak li ha ivrit.. mekava she

tavin ma ani omeret.. takshiv, ze maze machmi she rotzi, lirkod itach, afilu im omrim lo,hi tachshov-eze chamud!! ve lama sheyagidu lo? im omrim lo ze rak ki mitbayshim o she snobim!!
 

בטטוש

New member
טוב..

תקשיב זה לא עוזר שרק תרקוד לידה!! פשוט תתחיל לדבר!! נגיד- תתקע מפשט כמו- אחלה מסיבה אה? ואז כבר תתחילו לדבר!! מה כבר יכול לקרות!??!
 
זה לא נקרא להידחף...

אבל אם אתה קורא לזה להידחף ואתה רוצה שבת תשים
אליך, אז אתה חייב להידחף... וזה לא להידחף, הכי סבבה לבת זה כשמישהו בא ושואל אותה מה המצב? או כל מיני כאלה... אחר כך תציע לה לרקוד, אם אין לה חבר היא בטוח תסכים כי זה סך הכל לרקוד, לא להתחתן! מקווה שעזרתי... מעיינוש...
 

MUFFIN

New member
וואי מזה תודה!! נתתם לי ביטחון ו-

וגם הגעתי למקסנה (=מסקנה...) שמסיבה זה מקום קשה להתחיל עם בנות... יותר קל בים לדוגמא...
 
למעלה