בנות שלי

מיצי007

New member
בנות שלי../images/Emo70.gif

IM BACK
מה המצב?זהו סיימתי טירונות ועכשיו אני מוצבת בתפקיד שלי. חשבתי רק לבדוק מה קורה איתכן ועם הפורום שהשתתק לחלוטין
(חייבים להחיות אותו אחרת אין טעם להחזיק אותו פתוח...)
לכולכן
 

פלוק!

New member
איזה תפקיד?

באמת אין טעם להחזיק את הפורום פתוח. אפשר לפתוח גלריה שלו בפורום סרטים ולהוסיף עליו איזה מאמר. אבל זאת רק אני...
 

מיצי007

New member
הייתה פעם פינה עליו בפורום סרטים

וגם גלריה אבל זה נמחק בגלל שנפתח הפורום. חבל שנצטרך לסגור אותו כי סך הכל עוד מעט הוא מתחיל להזיז את הישבן המעוך(מרוב ישיבה) שלו ומוציא שוב בבום כמה סרטים אל תשכחי שבשנה אחת 2002 נדמה לי הוא הוציא 4 סרטים.... חבל
 

SoundsOfSilence

New member
חזרת!!!../images/Emo24.gif

נו איך היה בטירונות
ספרי חוויות. ולא לסגור את הפורום!!!! פשוט אדי החליט לא לעשות כלום במשך כמה זמן אבל עוד מעט הוא יוציא עוד סרטים ואז יהיה לנו המון על מה לדבר. גו פורום
 

פנינושה

New member
למיצי ושאר החברה

חזרתי. המחשב שלי היה בתיקון. אז מה שלום החיילת ? ואם אדי שלנו קצת איטי לאחרונה אנחנו עדיין יכולים לדון בו ובסרטים הישנים שלו. אגב ראיתי שבוע שעבר בבוקר תוכנית על סרטים שהבמאים שלהם לא היו מרוצים מהתוצאה ונגרמו שערוריות. רוב התוכנית היתה על אמריקה איקס ועל המריבה שהיתה בין האולפנים ובין אדי לבמאי. היו המון קטעים של אדי מהסרט וטקס האוסקר. היתה הפתעה ממש נעימה לראות את אדי פתאום על הבוקר.
 

swirrrly

New member
משהו עם זה שהבמאי.. ../images/Emo118.gif

לא לקח קרדיט על הסרט שלו בסופו של דבר.. אוף לא זוכרת. :|
 

מיצי007

New member
מי יספר?

כמובן שאני. בהתחלה שהתחילו ללהק לאמריקה היסטורי איקס החליטו לתת צ'אנס לבמאי פרסומות מתחיל בשם טוני קיי. ואז התחילו ללהק גם שחקנים,ישר הציעו את אדוארד כי הוא כבר היה שם "חם" מה שנקרא. הבמאי הנבחר לא רצה בשום פנים ואופן שאד ישחק את דרק כי הוא חשב שאין לו את ה"משקל"(ולא מבחינה פיזית..
) לשחק את הדמות. וכמובן שהאולפנים רצו רק את אדי ולכן הבמאי בסוף נאלץ להסכים מכיוון שלא רק שהוא לא רצה את אדי הוא גם לא הציע מישהו אחר. ולכן בסט הצילומים,למרות הטינה אד וטוני הסכימו למצוא דברים שיעזרו להם לשיתוף פעולה כמה שיותר טוב מכיוון שטוני לקח בהפקה גם את תפקיד הצלם. ואז שנגמרו הצילומים והגיע שלב העריכה,טוני קיי ישב וערך את הסרט...אבל כנראה בגלל שנאתו העזה לאדוארד הוא הוציא את רוב הקטעים שאד הופיע בהם. אד ראה את זה בהקרנה מוקדמת ואמר שאם הם מתכוונים להוציא את הסרט בצורה הזאת,ככה שכל הקטעים שלו הוצאו הוא לא יתמוך בסרט בשום צורה כלשהי(קצת כמו הג'וב האיטלקי...אבל פה הוא יותר צדק).ואז נתנו לאד להיכנס לחדר עריכה והוא גם ערך את הסרט ואז הבמאי ראה את הגרסה של אדי והתעצבן וביקש להסיר את השם שלו מהסרט,והבקשה הייתה מגוחכת מכיוון שזה היה סרט כל כך טוב וגם בגלל שטוני קיי,הבמאי נכנס באדוארד ובאולפנים בפני התקשורת(פרסם מודעות בעיתון שפנו לאדוארד או לאולפנים) ולכן החשיפה של כל הסיפור רק גרמה לך שיסרבו לו לבקשה להסיר את שמו והסרט יצא כמתוכנן על שמו של טוני קיי ובכיכובו של אדוארד נורטון יש מבינה?
 

מיצי007

New member
כן גם אני ראיתי את זה

אחלה תוכנית לתוכנית קראו "בבימויו של אלן סמיתי" ועסקה באמת בכל מיני סכסוכים שיש לבמאים עם האולפנים או משהו בסגנון ולקראת החצי שעה האחרונה עסקו באמריקה היסטורי איקס ובסכסוך הגדול בין אדי לבין טוני קיי הבמאי.
 

פנינושה

New member
מיצי משכילה שלנו וגם רחבת אופקים

נורטוניים ! אני חייבת להוסיף שנאמר בתוכנית הזו שטוני קיי לא רצה את אד משתי סיבות 1) המשקל 2) לדעתו אד שחקן טוב מאד (באמת איזו תגלית חשובה מצידו...) אך מאד טכני ולא שחקן נשמה. לא שהבנתי למה הוא התכוון. חוץ מזה אחרי שהוא הוציא את קטעי אד מה בכלל נשאר מהסרט הזה ? הוא גם מאד נעלב מזה שנתנו לאד לערוך את הסרט. אני חושבת שחבל בכלל שלתסריט כזה לקחו במאי חסר ניסיון בסרטים. זה סרט שמגיע לו במאי דגול . אבל מצד שני כל התוכנית הזו דיברה על הבמאים המסכנים שלפעמים הסרטים שלהם לא יוצאים כמו שהם רוצים לפי החזון האמנותי שלהם ואז הם מאוכזבים ומתוסכלים בקיצור מקרי סעד ורווחה. כל זה באשמת השיקולים הכספיים של האולפנים בעלי הממון.
 

מיצי007

New member
נו מה? האם אני לא המעריצה

הכי גדולה של אדי? זה ברור!
בעיקרון אבל,אני מאוד בעד לתת לבמאים חסרי ניסיון את הצ'אנס שמגיע להם. למה? כי הנה,תראי מה יצא מהצילום המדהים של טוני קיי והבימוי שלו. נכון,הוא נעלב שנתנו לאד לערוך קצת את הסרט(אחרי הכל גם אדי היה שם יחסית מתחיל והוא רק נגע בכמה חלקים בסרט) אבל מצד שני,כבמאי מתחיל מצידו הוא אמור לדעת שבמאים בסרטם הראשון לא תמיד מקבלים את הכבוד שלשבת בחדר העריכה ולערוך את הסרט,זה שלב שבמאים רק כמו סטנלי קובריק ז"ל ואוליבר סטון זכו לעשות וגם לו,לטוני קיי נתנו לעשות את זה...אז יש פה התבכיינות קצת חסרת טקט לטעמי. ולגבי מה שהוא אמר על אד,הוא אמר שמבחינת הכובד במשחק שלו הוא לא רואה אותו מצליח להעביר את התפקיד בצורה שהוא רצה. ולגבי זה שהוא לא שחקן נשמה,זה קצת נכון. אדי שלנו אמנם שחקן נהדר,אבל הוא שחקן מאוד טכני ומכני. שהוא נכנס לקטע של הדמות,הוא עד הסוף עם זה ומאוד רובוטי בהתנהגות שלו.אמנם יש בו את הקטע הריגשי שמתחבר לדמות ומסוגל לעשות זאת בצורה מדהימה אבל הקטע הטכני במשחק שלו זה מה שעזר לו לשחק בצורה כל כך טובה את הדמויות שהוא עשה עד עכשיו,זה מה שעושה אותו מה שהוא מבחינתי-הניתוק שלו.
 

swirrrly

New member
אבל המשתמשת ../images/Emo118.gif

התפוזית שאני הכי מעריצה בזכות, ולא רק, הידע שלה היא: הגברת האפורה
כן אני יודעת זה חולני.
וכלל לא קשור לענייננו.
 
למעלה