בנות יקרות

shosh6

New member
בנות יקרות

אני רוצה להודות מקרב לב על כל האיחולים החמים מבנות הפורום. במשך השנים שטופלתי בבלינסון תמיד התפללתי שיום אחד אכנס לפרוזדור השמאלי שבו נמצאת מחלקת יולדות ולא אמשיך ישר למחלקת 'אשפוז יום' שבו עברתי גרידות ושאיבות. חלום זה הוגשם ב- 28.04.04 בסביבות השעה 11 בבוקר כאשר צעדנו בעלי ואנוכי לצד מיטתה של הפונדקאית המקסימה שלנו לחדר הניתוח. קשה לתאר במילים את עוצמת ההתרגשות שלנו כאשר ליאן ורואי נולדו ב-11:44 ו- 11:45 בהתאמה. אחד הדברים שנחקקו בזיכרוני הוא שיצאתי מחדר הניתוח, קפצתי וצעקתי "אני אימא!" (וכמובן שאנשים זרים שהמתינו מחוץ לחדר הניתוח חשבו שירדתי מהפסים). אנחנו מודים לכל אלו שעזרו לנו לאורך התהליך ומאחלים לכל אחד ואחת מכן להגשים את החלום בעזרת פונדקאית מדהימה כמו שלנו.
 
רגשת אותי עד דמעות../images/Emo23.gif

שוש יקרה מגיע לך להיות מאושרת ולצעוק שכול העולם ידע את א-מ-א
כפול שתיים זאת אכן מתנה כפולה ומוכפלת על כול הקשיים שעברת
בשעת הפנאי
מקווים שתוכלי לשתף אותנו במבצע הסודי
עד אז המון בריאות אושר וחיים מלאים בצחוקם של ילדייך
את א-----מ-------א
 

עָנת

New member
א-מ-א שוש../images/Emo13.gif

מאושרת בשבילך! תהני מהקטנים שלך!
 

koralv

New member
יקירתי!!!!!

עשיתם זאת ובגדול!!!1 התאפקתי מאוד שלא להתקשר ולהכביד עלייך בחגיגה הגדולה שלך. תני ביטוי לכל הרגשות שהתאפקו להם בפנים 9 חודשים. המון מזל טוב,אושר ועוד אושר ועוד אחד. מאחלת סיגל.ו
 

mondani5

New member
לאמא ולאבא המתוקים!

תגדלו אותם בנחת,תהנו מכל רגע,גם רון ושיר נולדו בהפרש דקה 11:10,11:11 אני כל כך מבינה את תחושתך,אני יצאתי מחדר הניתוח וצעקתי לבעלי :"קונטה קינטה עשיתי זאת" אתה א...ב...א . אני יודעת שיעברו עלייך לפחות חודשיים של ימים ולילות של חוסר שינה,אבל זה יחלוף ואז רואי וליאן ישנו לילות כמו גדולים. הלוואי וכל אחת מהפורום תגיע לרגע זה!!!!!! אוהבים אותכם משפחת מונדני
 

מירבי*

New member
מזל טוב כפול שניים../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

מאחלת לכם שתהנו מכל רגע במחיצתם, מהנסיון שלי בשלב הזה עוד קשה לקלוט את גודל העניין, לאט לאט, בכל יום שיעבור אתם תאהבו אותם יותר ותהנו מהם יותר. מאחלת לכם אושר, בריאות ושמחה לכל החיים
 

הילשוש

New member
המון מזל טוב והרבה נחת

היי שוש
שמי הילשוש אני מיועדת להיות פונדקאית ואני בתחילת דרכי, קראתי את הודעתך ומאוד התרגשתי
אני אמא לליאל בן השנתיים וחודשיים (שיהיה בריא) ילד ראשון שלי ואני מגדלת אותו לבד (גרה איתו אצל אימי). זה אושר זה חיים אחרים אני חושבת שאני יכולה להגדיר את הבן שלי : כאוויר לריאותיי והסיבה שבגללה החיים יפים ושווים משהו
הוא דבר אגדי
מאחלת לך ולבעלך שתגדלו את בנותייכם רק באהבה ועם המון חום וביחד תמיד
נכון בהתחלה זה קשה והם ממש כמו בובות רק לשבת ולהסתכל עליהם
אבל אחריי חודשיים שלושה הם מתחילים להוציא צלילים והברות
ומרעיפים חיוכים לכל עבר
שזה עושה כל כך טוב שבא לבכות מאושר ושמחה
הלילות חוזרים להיות שלנו
(מדי פעם הם גונבים לנו לילה שניים) אבל זכותם
וגם אז אנחנו מאושרים עד הגג
כולופן (כמו שלובה אומרת) תהנו מכל רגע כי הזמן טס מהר או כמו שאומרים באנגלית TIME FLY WHEN YOU HAVE FUN אז נצלו כל רגע בעיקר בתמונות רגילות ובספר של "התינוק שלי" שאני באופן אישי מילאתי ועדיין ממלאה אותו בכל הפרטים שרשומים והדברים החדשים שליאל שלי עושה או אומר זה מאוד מיוחד ונשכח מהר
סתם עצה ידידותית ומומלצת כדיי שבעתיד שהם יגדלו ויבינו, נוכל לשבת איתם להזכר בימי הינקות שלהם ולצחוק ממילים שעיוותו או דברים מיוחדים שעשו או אהבו מאוד מומלץ אז שוב הצלחה ורק אושר והמון המון המון אהבה
מאחלת מכל הלב הילשוש
 

liatha

New member
המון המון ברכות../images/Emo13.gif

מזל טוב, את אמא אני כל כך מאושרת בשבילך... ספרי קצת על התהליך.... דיברנו פעם בטלפון...נכון??? ליאת.
 

איילת567

New member
../images/Emo28.gifמאחלת לכם הרבה מזל טוב

אני זוכרת שבאתם לבקר אותי ואת אירית לאחר הלידה ואיחלתי לכם שבעזרת השם בעוד שנה יהיה לכם ילדים משלכם הברכה התגשמה אני מאחלת לכם הרבה הצלחה ואושר בגידול ליאן ורואי הרבה נחת מקווה שלכל ההורים יהיה סוף טוב כמו לכם ולשאר הזוגות שהצליחו ובהרבה חום ואהבה איילת הפונדי של אירית
 
למעלה