בנות יקרות
אני רוצה להודות מקרב לב על כל האיחולים החמים מבנות הפורום. במשך השנים שטופלתי בבלינסון תמיד התפללתי שיום אחד אכנס לפרוזדור השמאלי שבו נמצאת מחלקת יולדות ולא אמשיך ישר למחלקת 'אשפוז יום' שבו עברתי גרידות ושאיבות. חלום זה הוגשם ב- 28.04.04 בסביבות השעה 11 בבוקר כאשר צעדנו בעלי ואנוכי לצד מיטתה של הפונדקאית המקסימה שלנו לחדר הניתוח. קשה לתאר במילים את עוצמת ההתרגשות שלנו כאשר ליאן ורואי נולדו ב-11:44 ו- 11:45 בהתאמה. אחד הדברים שנחקקו בזיכרוני הוא שיצאתי מחדר הניתוח, קפצתי וצעקתי "אני אימא!" (וכמובן שאנשים זרים שהמתינו מחוץ לחדר הניתוח חשבו שירדתי מהפסים). אנחנו מודים לכל אלו שעזרו לנו לאורך התהליך ומאחלים לכל אחד ואחת מכן להגשים את החלום בעזרת פונדקאית מדהימה כמו שלנו.
אני רוצה להודות מקרב לב על כל האיחולים החמים מבנות הפורום. במשך השנים שטופלתי בבלינסון תמיד התפללתי שיום אחד אכנס לפרוזדור השמאלי שבו נמצאת מחלקת יולדות ולא אמשיך ישר למחלקת 'אשפוז יום' שבו עברתי גרידות ושאיבות. חלום זה הוגשם ב- 28.04.04 בסביבות השעה 11 בבוקר כאשר צעדנו בעלי ואנוכי לצד מיטתה של הפונדקאית המקסימה שלנו לחדר הניתוח. קשה לתאר במילים את עוצמת ההתרגשות שלנו כאשר ליאן ורואי נולדו ב-11:44 ו- 11:45 בהתאמה. אחד הדברים שנחקקו בזיכרוני הוא שיצאתי מחדר הניתוח, קפצתי וצעקתי "אני אימא!" (וכמובן שאנשים זרים שהמתינו מחוץ לחדר הניתוח חשבו שירדתי מהפסים). אנחנו מודים לכל אלו שעזרו לנו לאורך התהליך ומאחלים לכל אחד ואחת מכן להגשים את החלום בעזרת פונדקאית מדהימה כמו שלנו.