בנות יקרות אני זקוקה ל
תכן

בנות יקרות אני זקוקה ל../images/Emo53.gifתכן

מחר מתחילה שבוע 7. בשבוע שעבר היו הפרשות בצבע צהוב עם מעט גוון חום, הייתי במיון ועשו US ראינו שק הריון בגודל 0.3 ס"מ, לאחר מנוחה זה עבר. אתמול התחיל דימום בגוון חום כהה אז שוב ביקרתי במיון וראינו שק בגודל 0.9 ס"מ אבל לא ראינו דופק. הדימום ממשיך גם היום אבל בכמות קטנה יותר, התחושה הכללית היא של ווסת שבאה. קראתי בפורום שרק לאחר שרואים דופק הסיכוי להפלה הוא נמוך בהרבה, האם זה נכון? חוץ מזה מה לדעתכן עליי לעשות? אני דואגת!!! מהרופא נמסר לי להגיע בעוד 10 ימים ל-US חוזר. אשמח לשמוע אם משהי מכן חוותה תופעה כזו ומה קרה!!!
 
מחזיקה לך אצבעות

כבר היו מקרים שבשבוע שישי לא ראו דופק עדיין !!! ואח"כ התפתח, כי לפעמים לא יודעים במדוייק את יום הביוץ ולכן חישוב השבועות מוטעה. אולם, הדימום לא ממש מבשר טובות במיוחד אם הוא נמשך. לדעתי מעודד שהשק גדל, ואני ממליצה לך לנוח ולתת לגוף לעשות את שלו.
 

BillB

New member
אני סבלתי מדימומים בהתחלה

כל השליש הראשון למעשה. זה נכון שכשרואים דופק הסיכון להפלה יורד משמעותית. בשלב הזה אין לך הרבה מה לעשות חוץ מלהימנע ממאמצים, לנוח שאת יכולה (לא להיות במיטה כל הזמן, אבל to take it easy), לעקוב אחרי הדימומים וללכת לרופא כל פעם שיש דימום. לגבי כאבים - ההנחיה שאני קיבלתי היא שאם אלה כאבים כמו מחזור - זה בד"כ בסדר, זה חלק מהשינויים של ההריון. אם אלה כאבים חזקים מאוד, התכווצויות חזקות ככה שאת ממש מקופלת מהן, מלוות בדימום או הפרשה חריגה אחרת, או בחום - מייד לרופא. בשבוע 7 ואילך בד"כ אפשר לראות דופק, למרות שיש מקרים שרואים רק מאוחר יותר - אל תילחצי מזה. בינתיים שק ההריון גדל וזה כבר סימן טוב. זה מדאיג, אבל תשתדלי להחזיק מעמד. מה שעזר לי הוא הידיעה שאין הרבה שאני יכולה לעשות, אני עושה כל מה שאני יכולה כדי לעזור להריון להחזיק מעמד, ואם הוא לא צריך להחזיק מעמד - עדיף עכשיו מאשר בשלב מתקדם יותר (לא בקטע פטליסטי, אלא מהבנה שהריונות שנפסקים כל כך מוקדם היו בעיתיים מבחינה רפואית מלכתחילה, וזו לא "אשמת" אף אחד). שיהיה לכם המון בהצלחה, תרגישי טוב!
 

pandy

New member
../images/Emo23.gif אצלי ראו דופק בשבוע 9+6

ואני בשבוע 30+3
 

gigish

New member
הי יקירה! ../images/Emo24.gif

אם תעשי כאן חיפוש בפורום עם המילה "דימום" תגלי שהרבה הריונות התחילו בדימום והמשיכו יפה. אז אני מקווה שגם אצלך יהיה כך ובינתיים מחזיקה לך אצבעות
 

מ ט ר נ ה

New member
מחזיקה לך אצבעות

שיפסק הדימום! בכל מקרה אם זה מתגבר לכי שוב לרופא. ותנוחי הרבה! בהצלחה!
 

פצפוני

New member
../images/Emo57.gif מחזיקה אצבעות ../images/Emo45.gif

כדאי לחכות עוד שבוע שבועיים ואז ללכת לראות דופק (שבוע 8-9) כדאי לנוח ולשתות הרבה ומקווה לשמוע בשורות טובות
 

nurilu

New member
../images/Emo45.gifתנוחי והרבה

עד שהדימום יסתיים. אצלי היה דימום בשבוע 8 ואז כבר ראו דופק. התחלת שבוע 7 זה אולי קצת מוקדם מדי. תנוחי הרבה, אל תרימי שום דבר ואל תעשי אמבטיות. נשמע כאילו הדימום לקראת הסוף, אז אני מקווה שזה באמת ככה.
 
למעלה