בנות חדשה כאן וזקוקה לקצת תמיכה...

s123123

New member
בנות חדשה כאן וזקוקה לקצת תמיכה...

אז ככה: יש לי ילדה בת 3 מעולם לא היו לי מחזורים סדירים. 4 חודשים הפסקה, היו דבר שבשגרה. ההריון עם בתי היה ספונטני תוך 3 חודשים. לאחר הלידה שמרתי שנתיים עם גלולות, ומאז שהפסקתי אותן לא קבלתי וסת. (במשך 9 חודשים שלמים)! הלכתי לרופא פרטי - הרופא נשים הרגיל שלי לא שם לב משום מה והוא אבחן אצלי פוליציסטיות. לאחר בדיקות וכו' קבלתי איקקלומין שסיימתי לקחתו ביום שני האחרון (לקחתי 5 ימים, פעמיים ביום כדור של 100 מ"ג). ביום רביעי עשיתי אולטרסאונד והתוצאה היתה עובי רירית - 6 מ"מ וזקיקים קטנים (10 מ"מ או מה שזה לא יהיה בכל שחלה) ביום שישי, ע"פ הוראת הרופא, עשיתי אולטראסאונד נוסף: התוצאה: עובי רירית 5.6 מ"מ וכנ"ל זקיקים קטנים. זה היה ביום ה- 13 מהמחזור. עכשיו עוד לא דברתי עם הרופא שלי - אני אתקשר מחר. הטכנאית אמרה שבטח הוא יגיד לי לעשות אולטראסאונד נוסף ביום ראשון. ככה זה עובד? משהו כאן מוזר לי.. תודה למי שהגיעה עד כה..
 
שלום לך

ברוכה הבאה. בד"כ מתחילים מעקב ביום 13 למחזור. לפעמים אין כלום ואח"כ מתפתח מעט באיחור משהו. אני מניחה שאכן יגיד הרופא לעשות US. אם עשית בשישי אז אולי מחר זה מוקדם והוא יבקש מחרתיים, וגם אם לא יהיה שום חידוש- ייתכן שתתבקשי לעשות עוד פעם אחרי 3 ימים ולא להספיד מייד את החודש. אם גם אז לא יקרה כלום אז תצטרכי להביא מחזור. וזו הנקודה העיקרית שבשבילה נכנסתי להגיב לך. אסור שיקרה דבר כזה "9 חודשים לא קבלתי מחזור" או "4 חודשים הפסקה היו דבר שבשגרה". החשיפה לאסטרוגן שמעבה את הרירית, בלי חשיפה נגדית לפרוגסטרון שעולה ויורד במחזוריות לאורך החודש היא מסוכנת. גם הישארותה של רירית רחם זמן ארוך ברחמך בלי לאפשר לה לחדש את עצמה אינה דבר חיובי. שני הדברים חושפים אותך לרמה מוגברת מהסטנדרט של סיכונים למחלות סרטניות בעתיד. אי לכך, חשוב מאוד שתדעי, שגם אם אינך מטפלת מכל סיבה שהיא- חייבת לקבל מחזור פעם בחודש- חודש וחצי ובכל מקרה לא לחכות יותר מ3 חודשים בין המחזורים. אם אין ביוץ גם אין מחזור אז מביאים אותו בכוח. נאום הבחורה שחורף שלם עשתה מעקבי ביוץ בלבד ולא בייצה אפילו פעם אחת, אבל היו מחזורים קבוע, ולא ספונטניים בכלל אלא יזומים לגמרי.
 

s123123

New member
וואי תודה שענית לי לא היה לי שמץ של מושג

ידעתי שלא בריא לא לקבל ווסת, אך לא חשבתי שישבה תועלת אם היא מלאכותית, והרופא נשים שלי אמר "מה אכפת לך תהני" אוף.. איזה מעצבן שלא אמר מילה. מתנחמת בשנתיים שהייתי עם הגלולות
 
גם לי היה רופא כזה

שנתן לי לחכות יותר ממאה יום ולא נתן לי כדורים למחזור אפילו שהתפרצתי עליו בצעקות אימים. בטח תהני. הכי אני אהנה אם יהיה לי סרטן. זה כיף מאוד גדול. אה? וזה לא משנה (לעניין זה) מלאכותי או טבעי. בטבעי עולה הפרוגסטרון בעצמו ובמלאכותי את מעלה אותו בכדורים. בטבעי הוא מגיע כשבא לו וזה בד"כ בזמן ובמלאכותי הוא מגיע כשאת מזמינה אותו. זה הכל.
 

זיבן

New member
שנה פלוס בלי ווסת

הייתי יותר משנה בלי ווסת והרופאים לא אמרו לי כלום.. כשהגעתי לרופא פוריות הוא קודם כל נתן לי גלולות כדי לאפס את המערכת לפני שמתחילים.
 

minimousegi

New member
נותנים גלולות או פרוגסטרון ע"מ "לאפס"

פרוגסטרון אמור להיות יותר זריז...
 
למעלה