בנות, אתן מאמינות שכל זה קורה ?!

lama ken

New member
את צודקת שעוד לא שמעו צליל מהאלבום כשהזמינו

אבל אדם כבר הוכיח את עצמו לפחות כזמר-מבצע אדיר, גם מבחינת קול וגם מבחינת פרשנות לשירים, וירטואוזיות, יכולת לגעת ולרגש... זה לא בדיוק שקונים את האלבום רק על-סמך העיניים היפות שלו (למרות שהן גם יכלו להצדיק את זה
) תני קצת קרדיט
הוא גם הוכיח את עצמו כפרפורמר פנומנלי. אולי זה פחות רלוונטי לקניית אלבום, אבל תורם להערצה "מוצדקת" כלפיו כאומן (כלומר שמבוססת על נתון מקצועי ולא על טוסיק חמוד). אני גם אהבתי מאוד חלק מהשירים שלו שהוציא עצמית עם ובלי הלהקה סיטיזן ויין לפני איידול, למרות שאני לא יודעת עד כמה הוא היה שותף לכתיבה/הלחנה שלהם.
 

t r e c o o l

New member
../images/Emo45.gif והוא היה שותף לכתיבה של כל השירים שהוא

הוציא לפני איידול.
 

mayarel

New member
אני לא חושבת שזה היה קשור להזמנות.

תראו... אדם מבצע נהדר. יוצא דופן. מדהים. אין פה שום ויכוח. הוא עוד לא OUT THERE כ-אדם למברט בזכות העשייה המוסיקלית שלו. אבל הוא יהיה. לי בטח שאין ספק בזה. בואו ניתן לו את הזמן. כל ה"כוכב ברגע" הזה .. זה מסוכן וזה לא בונה. אני מאחלת לו את ההצלחה הכי מסחררת שיש- אבל על בסיס העשייה והכישרון שלו. הפלטפורמה הושגה. עכשיו תורו.
 
אני מבינה עכשיו למה את מתכוונת...

ואני מסכימה איתך לגמרי, פשוט הניסוח בהודעה הראשונה היה קצת מבלבל...
 

mayarel

New member
|יונה עם עלה של זית|

יש מצב שזו העייפות שלי .. חחחחחחחחחחחחחחחח
 

mayarel

New member
מבצע כן. אומן עצמאי לא.

ואני נותנת הרבה קרדיט..יותר מידי אם כבר משהו חחחחחחחחחחח אתן ממש מצחיקות חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
../images/Emo45.gif

יש המון זמרים/זמרות שעשו פסקולים לסרטים ולא זכו לשום תשומת לב מיוחדת לגבי הביצוע או השיר עצמו... יש המון משתתפים באמריקן איידול שאחרי התוכנית חזרו להיות אנונימיים בדיוק כמו שהיו לפני כן... אדם הרוויח את המכירות המטורפות עוד לפני שהדיסק יצא בכלל בעובדה שהוא נתן הופעה מצויינת באופן תמידי, פעם אחר פעם, השאיר חותם, משהו לצפות לו. לא הרבה מסוגלים לעשות את זה רק באמצעות קאברים. אדם הרוויח את הביקורות הנפלאות על TFM, כי יכול מאוד להיות שאם אומן אחר היה מבצע אותו התמונה הייתה שונה לגמרי. אדם הרוויח כל ראיון וראיון, כל מכירת דיסק, כל ביקורת טובה... איך אפשר להגיד אחרת ?
 

t r e c o o l

New member
../images/Emo6.gif

אבל
אדם הוא זמר/פרפורמר הוא לא כותב שירים הוא הוכיח את עצמו באידול, הוא לא כמו כריס שבא בתור אמן וצריך עכשיו להוכיח את עצמו. זה מה שאני חושבת. למרות שהאלבום מאוד מאוד חשוב.
 

mayarel

New member
בואי נסכים שלא להסכים

כי אדם כן אומן, והשירים שלו גם אם לא כתובים על ידו הם כן עוברים עיבוד כדי להיות מותאמים בדיוק אליו. לא חייבים לנגן על כלי כדי להיות מוזיקאים או כותבי שירים... יש ארבעה שירים באלבום שהוא שותף לכתיבה שלהם.
 

lama ken

New member
לא, אני ממש מבינה את כוונתך

זה נכון שיש הבדל גדול בין כל מה שעשה עד עכשיו, לבין יצירה מוזיקלית חדשה משל עצמו באלבום שלו, ואת זה עוד לא שמענו (כמעט). הוא צריך עדיין גם "להרוויח" את זה על סמך המוזיקה שלו.
 

ר ו ח ל י

New member
אני כ"כ מאושרת שזה קורה.

האמנתי אבל, כן לא חשבתי שזה יבוא כ"כ מהר. ממש מרגש, כל פעם יש משהו חדש ויותר גדול.
 

heart1soul

New member
אני מתרגשת מכל פיסת דרך שהוא עובר

זה ממש מוזר כי זה אף פעם לא קרה לי.. אבל זה באמת נורא מרגש במיוחד שהיינו ממש מהתחלה כדי לצפות במעבר הבלתי יאומן הזה:) אך ההכרחי כמובן
 

lama ken

New member
את לא מגזימה בכלל!! אני גם מרגישה ככה.

זה כל כך כיף ומרגש!!!
 
למעלה