בנותתתתת אודיגו = עוד אגו

שרון-ב-

New member
בנותתתתת אודיגו = עוד אגו

תשמעו חברות או יותר נכון תקראו חברות יש את התוכנה הזאת של האודיגו נו ,ההיא זאת שדומה לאי סי קיו, בטח מכירות בקיצור ביום בו אתן סתם עצובות, עצבניות, חסרות מצב רוח, מרגישות רע ושק איגרוף מזדמן בסביבה אין הדליקו את האודיגו תוך שניות ספורות אלפי גברברים, מכל רחבי העולם, יפלו שדודים לרגליכן יגידו לכן עד כמה אתן מקסימות, יפות, שנונות וחכמות יפלרטטו, יחניפו, יצייתו לכל בקשה שלכן על הברכיים הוירטואליות שלהם בקיצור ---- אחלה חומר לשיפור האגו - גם אם זמנית, משם אתן ממשיכות לבד. לא, לא, לא, זה לא משנה אם הוא לא מכיר אתכן לא משנה שהוא צעיר מכן בכמה שנים טובות או יכול להיות סבא אליעזר בלי הגזר לא משנה שהוא לא פנוי מכל כיוון לא משנה שסתם ענית לו ``היי`` והוא לא יודע באמת עד כמה מקסימה את שום דבר לא משנה בזמן הזה את הכי הכי הכי בעולם עבורו אתן שואלות למה הם כאלה ``מקסימים`` בזמן כל כך קצר ??? הה... תקרבו אליי רגע...אלחש לכן באוזן... שששש.... (יענו אני לוחשת עכשיו) כי סיפרו להם.. שבאודיגו משיגים זיון במהירות... אבל... (ואני עדיין לוחשת) הם לא יודעים שסתם עבדו עליהם שזו המצאה נשית גאונית זהו בנות - אודיגו=עוד אגו - שיהיה בבית למקרה חירום שרון שלדקות ספורות התעלמה מגברברי הפורום..ברגע זה אתם נשים עבורי לא לכעוס ;-) לרטון !!!
 

softy

New member
יעני הפוך על הפוך

את האודיגו המציאו גברים למען גברים, נשים לצורך העניין הזה הן רק קהל היעד, הן לא אמורות להיות יוזמות ולא אמורות לשחק שום תפקיד פעיל. הן צריכות להיות סבילות ביותר, כמו אווזות שוטות על מתקן נע בלונה פארק, כזה שגברים עומדים ממרחק סביר וצולפים בהם. מה פתאום אגו של נשים? השתגעת? ערכת האודיגו מגיעה אל הנשים כמו שהיא, הגברים מקבלים בנוסף גם טבלת איקסים, שם הם יכולים לסמן כל בחורה שנפלה ברשת, ויש רובריקה מיוחדת שבה רושמים אם היא שווה או לא, אם יש טעם לחזור אליה או לא. וכמובן שיש לנו גם ערכת החלפות, אנחנו מחלפים אתכן בינינו מבלי שתדענה, אעלאק במקרה הגענו אילכן. אין לך מושג כמה שהקונספירציה עובדת. אופב, נראה לי שאני מדבר יותר מדי אולי חשפתי כאן כמה דברים מיותרים יותר טוב לי לשתוק עכשיו.................. סופטי, שהצליח לבנות פירמידה רצינית מהאודיגו.
 

יערית

New member
יופי לך/כם

אז???? אני אכן הורדתי את התוכנה הכל כך מדוברת, אר הקופץ הפעלה שלי לא עובד.. מה זה אומר? שאותי לא מחפשים שם? שאני לא ברשימת האח``מיות שם? סופטי חשבתי שאנחנו חברים לעט,חשבתי שאתה אוהב אותי, אולי תעשה משהו בנידון,למה רק עליה קופצים?, אני גם רוצה אוזניים קשובות, לך תיבנה מדינה עם החברים שלך... יערית.
 

יערית

New member
``אך קובץ הפעלה``

ועוד משהו בנידון, מה ז``א הם =הגברים משם חושבים שמצאו נשים לזיון? והרי לא רק שם חושבים,בכל הפלנטה הזו,את מחייכת לעברם,הם כבר מדמינים אותך ערומה בזרועותם,אז יקירתי לא לחשוש מזה, זה לא משהו בנו דפוק,זה אצלהם!!!! או יותר נכון בין רגליהם! יערית(שמעדיפה מה שבראשם)
 

ללה ה

New member
רק תוספת קטנה

תזהרנה, לפני ההתפרקות, שהבחור לא יהיה זה שיושב לידכן בכיתה (אפשר להחליף בעבודה/ טיפול קבוצתי/ כל פעילות חברתית אחרת) ללה (נזכרת בראשון שלה)
 
למעלה