בנוגע לסקר

kiticat

New member
בנוגע לסקר

קודם כל, רק 11 אנשים הצביעו כולל אני? קצת תמוה בעיני בהתחשב בעובדה שכבר הספקתי לעשות רשימה של חברי הפורום ויש שם "קצת יותר" מ11 איש. ואני פשוט חייבת לשאול- מי האדון שהצביע לברירה האחורנה? "ניו מטאל, אני? מה פתאום. בריטני ספירס שולטת!"
 

NK The man

New member
איך מצביעים???

ותעשי לי טובה... אל תעני משהו בסגנון, מרימים את האמה למעלה... :)
 

kiticat

New member
תסתכלי למעלה

יש לך שורה שכתוב "מאמרים" "קישורים" ועוד כמה, בינהם יש גם סקר. לוחצים עליו והוא פותח לך חלון חדש- את קוראת את השלה ולוחצת על התשובה שאת רוצה ואז על "שלח". פשוט וקל.
 

NK The man

New member
המממ...

תגידי לי שכתבת בלשון נקבה אך למעשה התכוונת ללשון זכר.... בכל אופן, הצבעתי! TNX
 
למעלה