בנוגע לג'ייד

cottoncandy

New member
בנוגע לג'ייד

מישהו יודע אם יש להם איזה אתר באינטרנט שאפשר לראות את המוצרים שלהם?
 

estee lauder

New member
זוהי חברה ישראלית והתוצרת מקומית

כמו ברברה וולף. אני אישית לא אוהב את המוצרים אבל יש כאלו שאוהבים.
 

In Limbo

New member
אני בשוק אני בהלם אני המומה

אז בשביל מה כל המאמץ ליצור לזה לוק אירופאי כזה?... איזה קטע
 

Revi 22 Tal

New member
יצא לג'ייד ליפגלוס מבריק במיוחד...

ממש אהבתי
כמובן שהוא לא עמיד (איזה ליפגלוס כן עמיד) ויש המון גוונים לבחירה .
 

blackberry1

New member
אגב ליפגלוס...

מישהו פה מכיר אולי חברה שמיצרת ליפגלוס בטעמים? איפה אפשר להשיג? עד כה שמתי לב שאני מוצאת את זה רק אצל חברות שחזרו מארה"ב או משהו כזה...
 
למעלה