בן 68 ירד עם הזבל - ונרצח בדקירות. שוב רצח???

Barbie in love

New member
בן 68 ירד עם הזבל - ונרצח בדקירות. שוב רצח???

הנרצח - מיכאל רונקין - שאינו בעל עבר פלילי, ירד מביתו שבנצרת עילית כדי להשליך אשפה, ונדקר כמה פעמים בצווארו ובגופו מיכאל רונקין, בן 68, נרצח היום בצהריים ליד ביתו. על פי חקירה ראשניות של משטרת נצרת עילית, בפיקודו של רב פקד לוטפי פלאח, מתברר כי הנרצח ירד מביתו שברחוב המרגנית בעיר, כדי להשליך אשפה ונדקר כמה פעמים בצווארו ובגופו. ככל הידוע, הדקירות נעשו בידי אדם אחד, שטרם אותר. אשתו שמעה את זעקותיו, היא הגיעה לזירת הרצח ומצאה את בעלה מתבוסס בדמו. צוות מגן דוד אדום מאזור יזרעאל הגיע למקום וקבע את מותו של הגבר. לדברי המשטרה, אין לנרצח כל עבר פלילי וטרם ידועות הסיבות לרצח. עד כה גם לא אותרו עדי ראייה למעשה. חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב העמקים, בראשות רב פקד עמי מועלם. המשטרה גם קיימה הערכת מצב בראשות מפקד המחוז הצפוני, ניצב שמעון קורן. http://news.walla.co.il/?w=//1136743 מה עובר על העיר???????????????
 
העיר מדרדרת

בזמן האחרון העיר ממש מדרדרת. לפני חודשיים רצח ברסק, אחר כך ניסיון לאינוס ילדה, מוות בעקבות קפיצה מהחלון אל פיתה.. מה קורה בעיר הזאת?
 
בושה וחרפה.

במקום להתפרסם באור חיובי, העיר הזו מתפרסמת כל פעם ברצח אחר... קודם רסקו ועכשיו זה.. במקום מנחם אריאב הייתי פועלת מהר להשבת השם טוב שפעם היה לנו [אם היה בכלל..] פשוט זוועה מה שקורה בעיר. עכשיו אנחנו גם צריכים לפחד ללכת לזרוק את הזבל, איזה כיף!
 
ועוד אחד:צעיר כבן 21 נדקר ונפצע בינוני-קשה

" צעיר כבן 21 נדקר ונפצע בינוני-קשה בנצרת עילית צעיר כבן 21 נדקר הערב בבטנו בנצרת עילית. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א מאזור גלבוע פינה אותו במצב בינוני-קשה לבית החולים העמק בעפולה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך שכנים. החשוד בדקירה, שזהותו ידיעה למשטרה, נמלט מהמקום. (אחיה ראב"ד)"
 
כן, ורק נצרת עילית מתפרסמת ע"י רציחות

מתי שמעת חדשות טובות על העיר שלנו בטלויזיה?
 
...ממוצע ציוני הבגרות במתמטיקה ואנגלית...

פורסם בכל כלי התקשורת על ההישגים הטובים ביותר בארץ במקצועות אלה...
 

Barbie in love

New member
לעולם לא זוכרים את הטוב אלא רק את השלילי

מה שווים ההישגים הלימודיים אם אנשים מתחילים לחשוש לצאת לרחוב בשביל שלא יימצאו את עצמם בסיטואציה שבה הם מובלים בטיפול נמרץ כי מישהו החליט לדקור אותם?
 
../images/Emo45.gif

וההישגים זה לא בזכות המורים של הבצפר, אלא בזכות מורים פרטיים. אז בבקשה, קרדיט לא מגיע הפעם.
 
מאין הבטחון הזה../images/Emo35.gif

לי אין איך לממן מורה פרטי והבת שלי הגיע להישגים גבוהים מאד , במקרה הזה, הקרדיט כולו מגיע להנהלת בית הספר שתמכו ונתנו שיעורי עזר מטעם לתלמידים. ושלא תבינו לא נכון...אני בעד להחליף את הרשות ולשנות את פני העיר .
 

Barbie in love

New member
יש מורים מעולים ויש מורים שצריך לפטר.

יש לא מעט מורים שעל מנת להצליח במקצוע שלהם חובה לקחת מורה פרטי כי על אף ההכשרה שלהם- הם לא מעבירים את החומר בצורה נורמאלית. והמורים האלו לא רק בבתי הספר בעיר אלא גם מחוצה לו. יש אנשים שהתמזל מזלם ולא נפלו על מורים כמו הנ"ל. בחטיבה למדתי במופ"ת וכמעט אין תלמיד שלא לקח מורים פרטיים במתמטיקה ופיזיקה.
 
הבטחון נובע מהתנסות אישית ומחברות וחברים.

התלמידים לא מדברים סתם. זה לא קשור להחלפת הרשות, לדעתי מנחם עושה אחלה עבודה. אי אפשר לשנות דברים מהיום למחר, אבל העובדה שכל השטויות העירוניים והמשטרה לא מפטרלת ברחובות בשעות הלילה והיום לא מוסיפה בכלל לאהדה שלי לעיר. סבבה, אני מבינה שבכל מקום יש פשע. אבל הלו! ללכת לזרוק זבל ולא לחזור.. לא נראה לכם שצריכה להדלק פה נורה אדומה?
 
למעלה