בן 1.5 - גמילה מהנקה
הוזמנתי לטיול בן 3 ימים בפברואר והחלטתי שאני מאד רוצה להצטרף.
בני יונק מספר פעמים ביום (גמול בלילה) - בערך פעמיים שלוש - עפ"י דרישה.
בעצם, כבר אין לי כמעט חלב והוא יונק כמה שניות משד אחד, מרוקן אותו, עובר לשני וחוזר חלילה.
אין פה מצב שהוא ממש מתפנק עלי כמה דקות, יכול לבקש לינוק כשהוא עומד לפני ביס מאיזה קרקר...
הוא אוכל הכל והרבה כך שלהנקה, אני מעריכה, אין חשיבות תזונתית.
מה הדרך הנכונה לגמול אותו?
תודה מראש!
הוזמנתי לטיול בן 3 ימים בפברואר והחלטתי שאני מאד רוצה להצטרף.
בני יונק מספר פעמים ביום (גמול בלילה) - בערך פעמיים שלוש - עפ"י דרישה.
בעצם, כבר אין לי כמעט חלב והוא יונק כמה שניות משד אחד, מרוקן אותו, עובר לשני וחוזר חלילה.
אין פה מצב שהוא ממש מתפנק עלי כמה דקות, יכול לבקש לינוק כשהוא עומד לפני ביס מאיזה קרקר...
הוא אוכל הכל והרבה כך שלהנקה, אני מעריכה, אין חשיבות תזונתית.
מה הדרך הנכונה לגמול אותו?
תודה מראש!