בן כמה נראה לכם הילד הזה??

Boba Smith

New member
איזה יופי ../images/Emo13.gif

גם אני התחלתי לעבוד על הואלס הזה. לדעתי הוא מבצע את זה יפה, הייתי עובד טיפה יותר על דינימיקה, אבל ברמת העיקרון בהחלט יפה מאוד.
 

yossiguns

New member
תגובה..

זה ואלס מדהים לדעתי. הואלס בעל הסיום ההרואי ביותר מבין כל הולסים, וכן אחד הסיומים הטובים של שופן במכלול יצירותיו. אני מעריך שהילד הזה בן 8 פחות או יותר. הייתי נותן לך עצה, אל תקחי דוגמא מן הילד הזה. שומעים בפרוש שזה ילד מנגן (ואין צורך להוסיף במילים). אם את רוצה דוגמא לנגינת הולס הזה, תקשיבי לרובינשטיין מבצע אותו (אין בצוע טוב משלו).
 

Euterpe

New member
מסכימה בקשר לסיום הוואלס המדהים

יש לי כמה וכמה גירסאות של הוואלס הזה בבית כאילו, מה זה כמה גירסאות, כמה דיסקים שבכל אחד מהם מי שמבצע נותן לו מגע אחר. אתה יכול לתת לי קישור או משהו לביצוע של רובינשטיין?
 

desegel

New member
הביצוע של רובינשטיין

הכי טוב ששמעתי. זה פשוט מושלם מכל בחינה.קישור מצורף :]
 
בקשר ללינקים לביצועים של מלחינים

לא יודע מאיפה הבאת את הביצוע הזה, אבל אני מבקש לא לפרסם בפורום ביצועים מוגני זכויות יוצרים. מותר לפרסם או לתת קישור רק לביצועים שאתה הקלטת, או לביצועים שהם חופשיים לציבור ברשת.
 

amitmis

New member
../images/Emo45.gif

לרובינשטיין הביצוע הטוב ביותר ששמעתי. בעניין הסיום - אכן מרשים. בכלליות, בגדול - אני לא אוהב את הסיומים של שופן ליצירות, משום שאני אוהב סיומים גרנדיוזיים משהו, מרגשים, ולא סתם "מסיימים".
 

yossiguns

New member
הסיום.

הסיום הזה הוא אחד הסיומים האחרונים בעולם שהייתי אומר שהם "סתם" סיומים. זה סיום כל כך הרואי ומבריק. כשהקודה מתחילה אני מקבל צמרמורת, עד לסופו של הואלס. ובצועו של רובינשטיין בהחלט הטוב שבטובים. לא נשמע בצוע אפילו דומה לשלו, בכל המובנים.
 
למעלה