בן זוגי ותגובתי
היי. יש לי בן זוג ואנחנו ביחד כבר 2 ושלושה חודשים.
הוא סיפר לי שחברה שלי ראתה אותו מחמיא למישהי.
הוא החמיא לה על האיפור.
אין לנו היסטוריה של בגידות או משהו כזה.
החברה הזו אמרה לו שהיא תגיד לי שהיא ראתה אותו.
בהתחלה שמחתי שהוא סיפר לי.
הגבתי בצורה משעשעת לסיפור הזה שלו.
אני שואלת את עצמי האם הייתי צריכה להגיב בצורה כועסת.
בקיצור אני מבולבלת.
אשמח אם מישהו יעזור לי.
היי. יש לי בן זוג ואנחנו ביחד כבר 2 ושלושה חודשים.
הוא סיפר לי שחברה שלי ראתה אותו מחמיא למישהי.
הוא החמיא לה על האיפור.
אין לנו היסטוריה של בגידות או משהו כזה.
החברה הזו אמרה לו שהיא תגיד לי שהיא ראתה אותו.
בהתחלה שמחתי שהוא סיפר לי.
הגבתי בצורה משעשעת לסיפור הזה שלו.
אני שואלת את עצמי האם הייתי צריכה להגיב בצורה כועסת.
בקיצור אני מבולבלת.
אשמח אם מישהו יעזור לי.