בן זוגי ותגובתי

שירלה12

New member
בן זוגי ותגובתי

היי. יש לי בן זוג ואנחנו ביחד כבר 2 ושלושה חודשים.
הוא סיפר לי שחברה שלי ראתה אותו מחמיא למישהי.
הוא החמיא לה על האיפור.
אין לנו היסטוריה של בגידות או משהו כזה.
החברה הזו אמרה לו שהיא תגיד לי שהיא ראתה אותו.
בהתחלה שמחתי שהוא סיפר לי.
הגבתי בצורה משעשעת לסיפור הזה שלו.
אני שואלת את עצמי האם הייתי צריכה להגיב בצורה כועסת.
בקיצור אני מבולבלת.
אשמח אם מישהו יעזור לי.
 

sani48

New member
ומי זו המישהי הזו?

מישהי שהוא רק הכיר?או ידידה שלו ?כי אם זה ידידה שלו,שהוא כבר מכיר הרבה זמן,אין לך סיבה לכעוס או
לקנא(כל עוד את באמת סומכת עליו)אם זה מישהי שהוא רק הכיר,אז זה כבר סיפור אחר לגמרי.
 

שירלה12

New member
תגובה ל sani48

היי.
זו מישהי שהוא ראה באוטובוס.
הוא דיבר איתי על העניין הזה והוא התנצל.
אני לא חושבת שיש לי סיבה לחשוב שהוא עומד לבגוד בי.
אני צריכה להיות פחות קנאית.
זה הכול.
יהיה בסדר.
תודה
שירה
 

orig429

New member
סתם תוהה מדוע הוא בלחץ

לספר לך את זה אם הוא יודע שהוא לא עשה מעשה שעשוי לפגוע בך?

ואם החברה שלך לא היתה נוכחת, הוא עדיין היה מספר לך את זה?

הרי רק מדובר במחמאה על איפור אחרי הכל.
 

שירלה12

New member
תגובה

הוא פחד שאחשוב שהוא בוגד בי.
יש לי היסטוריה של חוסר ביטחון.
אני מאמינה שהוא היה אומר לי.
יהיה בסדר
שירה
 
את לא צריכה לכעוס

זה שהחמיא לה לא מעיד שבגד בך, אלא פשוט שמצא בה תכונה מסוימת שטובה בעיניו. ייתכן שהוא מחבב אותה.
 

שירלה12

New member
תגובה

זה כבר סודר בינינו.
הוא אמר שאני לא צריכה לדאוג.
הוא לא חיבב אותה.
הוא רק החמיא לה על האיפור.
 

Megie

New member
השאלה...

אם בעינייך זה מקובל שבן הזוג שלך יחמיא לבנות...ואני מניחה שאם זאת הייתה מחמאה תמימה אותה חברה שלך לא הייתה כועסת עליו ומצד שני אולי מצידה זה לא נראה טוב אבל זה תמים לחלוטין מצידך..
אני הייתי כועסת ויש כאלו שלא רק שלא היו כועסות, אלא אפילו מאפשרות לזה בנוכחותן..
תלוי רק בך.
 

שירלה12

New member
תשובה

תודה רבה לך.
לא יודעת מה לומר לך.
יכול להיות שהחברה שלי ראתה באמת משהו שלא מצא חן בעינייה כי היא לא הייתה נותנת בעצמה לחבר שלה להחמיא למישהי אחרת.
אני בטוחה שזה היה תמים לחלוטין.
אני שמחה שהוא סיפר לי.
לא משנה למה הוא סיפר לי.
בכל מקרה זה נפתר ואנחנו בסדר.
אני לא חושבת שזה פיתרון טוב לכעוס.
 
למעלה