בן דוד של בעלי בא מטבריה ליום אחד

timiהאחת

New member
מנהל
בן דוד של בעלי בא מטבריה ליום אחד

לישון אצלינו יכול להיות שיישאר ליומיים ֿ,ולאחר מכן יסע לסבתא שלו במרכז ואני עוד בישלתי הערב בשר טחון עם תחתית של חצילים,וכמה תחתיות תפוחי אדמה והנה חלק מהתבשיל....מתכון כבר נתתי כאן בפורום.
 

timiהאחת

New member
מנהל
עוגת שוקולד ב-5 דקות.

מצרכים: 200 גר מרגרינה 150 גר' שוקולד מריר 11/2 כוסות קמח תופח 4 ביצים 1 כוס סוכר חצי כוס חלב ההכנה: 1. ממיסים בסיר קטן על אש קטנה מרגרינה סוכר והשוקולד תוך עירבוב מסירים מהאשֿ כשהכול מעורבב מוסיפים קמח ביצים וחלב בעירבוב קל מעבירים לתבנית משומנת ואופים כארבעים וחמש דקות. ציפוי: 6 כפיות קקאו , 12 כפיות סוכר,6 כפיות חלב , 50 גר' מרגרינה מערבבים על אש קטנה קקאו סוכר וחלב כשהסוכר נמס מסירים מהאש ומוסיפים מרגרינה ושופכים על העוגה שהיא עדיין חמה.
 

timiהאחת

New member
מנהל
עוגת תפוזים

מצרכים: 200 גר חמאה צרפתית 2 כוסות סוכר סוגת קליפה מגוררת משני תפוזים ולימון 2 ביצים 21/2 קמח תופח אוסם כפית סודה לשתייה כוס רוויון או אשל כוס אגוזי לוז קצוצים גס מיץ משני תפוזים ולימון 2 כפות רום. ההכנה: 1. מקציפים את החמאה עם כוס סוכר, מוסיפים את קליפת ההדרים והביצים תוך הקצפה מוסיפים את הקמח, האבקות והרוויון או האשל,מקציפים לתערובת חלקה.מוסיפים את האגוזים ומערבבים יחד.שוטחים את התערובת בתבנית אפייה מוארכת,משומנת במעט חמאה.אופים כשעה בתנור שחומם מראש לחום בינוני,180 מעלות.בסיר קטן מביאים לרתיחה את המיצים עם הסוכר הנותר,מרתיחים שתי דקות. 2. מסירים מהאש ומוסיפים את הרום,יוצקים על העוגה החמה ממתינים יום לפני ההגשה. מתכון לא שלי עוגה טעימה מאוד.
 

timiהאחת

New member
מנהל
בשר גולש

מצרכים: 2 בצלים קצוצים גס שמן לטיגון 11/2 קילו קוביות בשר בקר,בגודל 3 ס"מ 3 שיני שום כתושות זרעוני קימל,מלח,פפריקה מתוקה,וחריפה 2 עגבניות קלופות,חתוכות לרבעים 100 גרם רסק עגבניות טל וטרי 4 גזרים פרוסים עבה 2 פלפלים ירוקים פרוסים 750 גרם תפוחי אדמה קלופים וחתוכים לרבעים 200 גרם קבנוס טירת צבי ההכנה: 1. מטגנים מעט את הבצלים בשמן חם בסיר כבד. 2. מוסיפים את הבשר ומטגנים תוך בחישה,עד שהבשר שחום . 3. מתבלים ומוסיפים חצי ליטר מים רותחים,מערבבים היטב,מכסים ומבשלים כשעה. 4. מוסיפים את רבעי העגבניות עם רסק העגבניות,פרוסות הגזר והפלפלים ורבעי תפוחי האדמה, מערבבים,מביאים לרתיחה ומנמיכים את האש,מכסים ומבשלים כשעה.חותכים את נקניקי הקבנוס לפרוסות עבות,מוסיפים לסיר ומבשלים דקה נוספת תוך בחישה. מתכון זה לא שלי אבל טעים. מתכון נוסף שלי. קג בשר בקר טרי חתוך לקוביות (כתף 4,כתף 8 ) 4 בצלים פרוסים 3 שיני שום כתושות 3 עלי דפנה הרבה פפריקה מתוקה אבקת מרק עוף ההכנה: לטגן את הבצלים שמזהיב לשפוך את הבשר ולהפוך מדי פעם עד שצבע הבשר משתנה לחום ,להוסיף פפריקה מתוקה הרבה מים עד גובה תכולת הבשר ,אבקת מרק עוף ולבשל שלוש שעות.-להוסיף אורז לבן ובתיאבון.
 

timiהאחת

New member
מנהל
אורז לבן ושעועית צהובה קטנה.

אורז לבן אני יבשל מחר. שעועית צהובה ברוטב. חבילה שעועית קטנה 2 בצלים חתוכים לקוביות מים אבקת מרק עוף טיפה פלפל שחור כורכום ההכנה: משרה את השעועית לילה קודם ,שעועית לבנה קטנה. מטגנת את הבצל שמזהיב שופכת על הבצל כורכום מערבבת ,מוסיפה את השעועית. מוסיפה מים , אבקת מרק עוף ומבשלת עד שהשעועית רכה. ניתן למי שאוהב להוסיף מעט פלפל שחור .
 

Y A E L I 37

New member
התמונות לא הכי ברורות מה../images/Emo56.gif

אבל ניכר שהשקעת וזה הכי חשוב...
בילוי נעים בן דודך.. לילה טוב
 

timiהאחת

New member
מנהל
תודה יעלי,כן אני מצלמת את כל

התמונות מהפלאפון,גם הצבעים לא יוצאים לי אף פעם ברורים אבל בכל זאת לשלוח....יום נעים מקווה שהילדה שלך מרגישה יותר טוב ואין לה חום בוקר טוב.ויום טוב.
 

pirge

New member
כרגיל, הכל אצלך נראה יאמי ביותר.

שנעבור את השבוע הזה קל יותר ומוצלח יותר.
 
למעלה