בן/בת זוג לתחרויות ניווט

  • פותח הנושא smos
  • פורסם בתאריך

smos

New member
בן/בת זוג לתחרויות ניווט

מחפש בן/בת זוג לתחרויות ניווט. זקוק לאדם שיכול לתפקד עם ראש למטה תוך כדי טיסה עם ידע בסיסי בניווט והטסה (יכול להיות בעל/ת רשיון או לא).-050-3410345 שמוליק
 

נתי ניב

New member
לצביקה

גם לאוזני הרגישה זה נשמע לא טוב (ואולי נהפוך הוא ? טוב מאד ?) כנראה שמה שעושה זאת טוב או לא טוב הוא לאן מכווננים חושי השומע ולא מה התכוון באמת הדובר וכנראה שבמקרה זה לך ולי יש ראש טוב=ראש כחול. בכיף נתי
 
ולנטינה ביקשה ממני

להגיש מועמדות. היא לא יודעת עברית, אבל מתפקדת מעולה עם הראש למטה. נ.ב אין לה רשיון טיסה.
 

שי גנדל

New member
אין צורך גם,

רשיון צלילה מספיק
 
צ'מוליק - צ'טער לאכזב אותך

לעניות דעתי יהיה לך קשה למצוא נווטים בלבד. אני מנסה מזה שנים להסביר לחברים כי תחרויות הנווט הן כמעט נחלה של הנווטים. הטייס הוא נהג טכני ולא הרבה יותר מזה. (אני יודע, אני יודע - הרבה יחלקו עלי), אך רב רובה של ההצלחה או הכשלון מונחים על יכולתו של הנווט לתקן, להתריע, לזהות, למדוד - בקצור לתת הוראות לטייס. לא פעם אחת ביקשו ממני חברים להצטרף לתחרות נווט כחונך. לא הצלחתי ולו פעם אחת להסביר כי אני אטיס והוא ינווט ואז אולי ילמד משהו.... בכל זאת, בהצלחה. C U שבת בבוקר.
 

avena

New member
טומי...גם אני מסכים, אל תתפלא

אמנם מתחום נהיגת השטח, שנים תפקדתי כנווט ותמיד היה ברור לכל הנהגים באותן תחרויות, הנווט הוא זה שיקבע בסוף עם חוזרים הביתה עם גביע או חוצים שעתיים אחרי כולם את קו הסיום... התפקיד שלי בתור נווט בתחרויות היה: תכנון הציר, נ"צ, בדיקת ציוד הניווט GPS , מפות וספר דרך. תוך כדי התחרות הנווט כל הזמן מתזמן את הנהג בכל הנוגע לסגנון, מהירות- "מאשר ללחוץ" או אוסר עליו... מאשר עקיפות/לא מאשר. למעשה כמעט הכל חוץ מאחיזת המושכות בפועל.
 
avena, בתחרויות ניווט שלנו אסור GPS

אתה מטיס שעון, מפה שטח וזהו! ואסור לטפס מעל 1000 רגל בכדי שלא תוכל לראות מעבר לנוף הקרוב. הטייס למרות שמטיס צריך לבצע גם חלק ניכר מתפקידי הניווט. אבל הנווט פנוי יותר לחפש התאמה לתמונות המבוקשות ואיתור סימני הזיהוי שהטייס במהירויות הנמוכות לא יכול להתפנות אליהם.
 

Naftali Segev

New member
למה אתה אומר ?

לא הצלחתי ולו פעם אחת שכחת את התחרות ניווט שלנו שקבלנו מדליה על המקום השלישי ( רק אל תספר לאף אחד שהיו רק 3 מתחרים
) בהצלחה למתחרים
 
למעלה