במרחבי הנגב

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
במרחבי הנגב

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
 

Golf Bravo

New member
במרחבי הנגב - 2

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
במרחבי הנגב - 2
 

Golf Bravo

New member
על הגשר

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
על הגשר
 

Golf Bravo

New member
על הגשר - 2

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
על הגשר - 2
 

Golf Bravo

New member
מדבר, גשר, רכבת

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
מדבר, גשר, רכבת
 

Golf Bravo

New member
מפגש כביש-מסילה-שממה

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
מפגש כביש-מסילה-שממה
 

אורי404

New member
נפלא. תמונה נהדרת וכך גם השאר.

מפגש כביש-מסילה-שממה
נפלא. תמונה נהדרת וכך גם השאר.
יהיה נחמד לראות עוד תמונות של מיכה סנדר.
 

A r i e T

New member
לדעתי יש סיכון מסוים בתמונה הזאת

מפגש כביש-מסילה-שממה
לדעתי יש סיכון מסוים בתמונה הזאת
אם רק הצלם היה מפנה את העדשה מזרחה מהמקום שבו עמד, הוא היה מזהה מבנה מוכר (עם כיפה גדולה). אבל אז סביר להניח שעוד לפני שהוא היה מספיק להתחרט היו מגיעים אליו כל מיני
וגם
. נסעתי על הכביש הזה לפני שש וחצי שנים אז אני קצת זוכר את האזור.
 

Golf Bravo

New member
גשר כפול

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
גשר כפול
 

Golf Bravo

New member
אחרונה - גשר

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
אחרונה - גשר
החודשים הקרובים הם תקופה נהדרת לרדת למדבר ולצלם מסילות. לי התמונות האלה הביאו השראה. לילה טוב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
וואוו!!! תמונות ענקיות! תודה למיכה!

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
וואוו!!! תמונות ענקיות! תודה למיכה!
למה הוא לא נכנס לכאן??? היה דיבור לפני כמה חודשים שהשגרירים שלנו בדרום יתפרסו לסידרת צילומי רכבת במבדבר - ה דרומי, fireman ועוד מישהו... מה קורה איתכם? איפה התמונות שהבטחתם???
 

mucool2

New member
תמונות מדהימות!

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
תמונות מדהימות!
מצפים לכמה משלך...
 

ארזS

New member
ואם כבר במרחבי הנגב עסקינן...

במרחבי הנגב
הנה מספר תמונות שחלק עימי (במטרה לחלוק עימכם) מיכה סנדר, מ"מרדף" שניהל לאחרונה אחרי רכבת משא בין מישור רותם לבין הכניסה למכתש הגדול (בדרך לצין). בהחלט אזור שראוי לביקורים נוספים. כל הזכויות שמורות למיכה סנדר.
ואם כבר במרחבי הנגב עסקינן...
ואם כבר במיכה סנדר עסקינן... הנה 3 תמונות שלו מה"מרדף" שהתקבלו לאתר RP : אחת שתיים ושלוש. שימו לב שהתמונה הראשונה והמיוחדת שלא נכללת כשעושים באתר חיפוש של Israel Railways ...
 

mucool2

New member
ואללה צודק...

לא שכחתי...
נתתי הפעם רק קישורים ל-3 התמונות אחרונות... ל-2 התמונות הראשונות נתתי כבר קישורים לפני כמה ימים. שכחת ? [אתה לא זוכר שאפילו שאלת אותי "עכשיו זה בסדר?" ...]
ואללה צודק...
שכחתי!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה