במקום כזה של פנויות ופנויים בא לי לשאול אתכם

Sודית

New member
אולי זה רק נדמה לנו? חשבת על זה?

אני מתה על הלבד שלי.....כלום, שום דבר ואף אחד לא אומר לי מה ואיך או מתי לעשות מה שבא לי.....זה כייף לא נורמאלי. אבל מה עם הזמן האחר? השעות האחרות? השקטות האלה, שבהן כל אחד היה מעדיף להתרפק על מישהו ללטף או לחבק? שום דבר לא מושלם.....גם הלבד הזה לא.
 

שרונהה

New member
נכון... אלה הרגעים היחידים

שמעיבים על "השלמות"... כנראה שאי אפשר לאכול ת'עוגה ולהשאיר אותה שלמה
 

Sודית

New member
והרגעים האלה לפעמים כבדים מאוד ועגומים


ואז כשהם כאן אני שואלת ........למה בעצם? האם לא היה עדיף להסכים ל-א' או ב', פה ושם קצת לוותר? כי הרי ידוע לכולנו שאין דברים מושלמים אבל יש מקום להתפשרות. לא שאני בפעם הבאה אעשה זאת, כמו שאני מכירה את עצמי, אבל אני בכל זאת מאמינה שאולי אצליח פעם.....הצחקתי אותי.
 
בשביל hot dog לא צריך לקנות את כל הdog

ועוד בגילנו? כשהזנב שלו מדובלל? אם הוא לא אבא של הילדים שלך בשביל מה צריך אותו עכשו? בגיל הזה? שמחר הוא יתחיל עם הלחצדם/סוכר/קטטר ותמצאי עצמך ממלאה את מקום הפיליפינית ובסוף תתאלמני ואז שוב ממילא תהיי לבד. בשביל מה כל הוואג'ע ראס הזה? מה כל הבכי והנהי, עוד לא הבנתי. לא כף לך שאין מי שיסתובב לך בבית כל היום וישגע לך ת'שכל? לא כף לך שאת לא דופקת חשבון לאף אחד? לא כף לך שעכשו, כשאת יושנת, אין מישו עכשו בחדר אחר של הבית שלך, שברגע זה שולח מסרון למישהי בלשון "את ערה? היא ישנה כבר..." אני מוצאת שיותר כף לקבל ת'מסרון הזה
 
אני לא אלך לשבור את הראש בקיר

בגלל שלא התחנתי , כי עשיתי השתדלות מאוד גדולה וארוכת שנים . בא נאמר שנפגשתי כמעט מגיל 20 עד עכשיו בלי להגזים מעל 500 גברים .ואולי יותר היו כאלה שאפילו נפגשתי שוב אחרי שנים . אני יוגעת שזוגיות לא פותרת בעיות או מצבים מסויימים ,להפך לא פעם הבעיות מתרבות יש רגעים ביום יום שאני חיה את חיי בלי לחשוב , אך המחשבות צצות בלילה , שבתות , חגים .עול של הפרנסה אפילו בדברים טכניים של הבית . נכון בעל הוא לא יד שלישית ,לתחזוקת הבית .אבל אולי כן לתחזוקת הלב .... עם ה10 השריטות שלי , היום עוד יותר קשה למצוא משהוא לזוגיות .
 
לצערי ,אני לא לבד במיוחד במגזר הדתי לאומי

אני מכירה הרבה נשים שעדיין לא התחתנו אקדמיות , נשים בשירות הציבורי מכל הרמות ולא הלך להן .או שהתחתנו והתגרשו זה מצב עולמי , קראתי לא זוכרת איפה שדיברו על המצב הרווקים בכנסת ..אם אני לא טועה .
 

Sודית

New member
העולם השתנה.....

פעם היה חשוב לבחורה למצוא חתן ולהביא ילדים לעולם. היום הלימודים חשובים יותר ואחר-כך הקריירה....ומה קורה אז? בחורה בת 25 - 30 עם שני תארים וג'וב טוב כבר לא מתאים לה איזה ג'ובניק או פקיד גבוה בבנק או אולי מוסכניק.....אז היא ממשיכה לחפש את ה"אין", מגיעה לגיל 40 והלאה ובסוף הולכת לעשות ילד מבחנה.... האם היה לנשים של פעם יותר קל?
 
שאלה קצת "חודרת": היית מסתפקת בחברת נפש?

הלא בין חברות טובות יש חיבוק והתרפקות. ויש הבנה וקירבה נפשית. רק מין (בד"כ) אין בדיוק.
 
למה משונה? הכי הגיוני שבעולם

אם נפרדנו מאבי הילדים מכל סיבה שהיא, הרי שכעת, כשהילדים כבר גדלו ואצל רובנו הם בכלל פרחו מהקן, כבר אין צורך בעזר כנגד כדי לחלוק עימו את עול גידולם. אנחנו עצמאיות ומקיימות את עצמנו ולכן נהנות מכל החופש הזה שנפל עלינו ויכולות להוציא את כל השריטות מהארון, לא צריך להתפשר ו/או להפשיר לא ככה?
 

TJ

New member
מי שב-3:30 ערה, אני מרשה לעצמי לפקפק

בכנות ההודעה שלה. גם אם הנקניקיה שלו כבר לא בת 18. [ד"א, גם המחלבה שלה כבר לא...]. אולי לא חייבים לגור יחד, אבל מה טוב בלהיות לבד? תמהני.
 
כאחת שחיה לבד די הרבה שנים, אני יכולה בכנות

לומר שאין מה לפקפק בכנות הודעות שלנו שאומרות שטוב לנו להיות לבד. להיות לבד זה לא אומר להיות בודד. יש הבדל רב בין שני המצבים. אני לא מאלה שצריכה להיות צמודה 24/7 לבן הזוג שלה, למשל.. ויש כאלה שכן. אז לי אין שום בעיה להיות לבד ולעשות מה שבראש שלי מבלי להתחשב בצרכים של בן זוג, בלי לכבס או לבשל בימים קבועים ועוד כהנה וכהנה. אבי ע"ה, לא יכול היה להיות לבד. 3 חודשים אחרי מות אמי הוא יצא עם מישהי וכאשר התרעמנו הוא הסביר שהוא פשוט לא מסוגל להיות לבד. הוא היה בעל יוצא מן הכלל וטיפל באמי בעת מחלתה כמו 10 אחיות מסורות ואי אפשר היה לומר שהוא מזלזל בזכרה של אמי. ענין של טיפוס והרגל. למזלי, אין לי בעיה כזו. הלבד שלי נפלא ועל הדקות בהן הייתי רוצה חיבוק אני מתגברת בעזרת ....... עוגיה. :) סתם.
 
בדיוק ההיפך. זו ההוכחה!

זה אומר שהיא הולכת לישון מתי שבא לה וקמה מתי שבא לה וכותבת במחשב מתי שבא לה ואין איש שיגיד לה מתי ללכת לישון ו/או ישאל למה את במחשב עכשו וששעות היממה -לבד משעות העבודה - לא מכתיבות את סדר יומה. נכון, גם המחלבה לא משו, אז בשביל מה צריך לקנות את כל הפרה?
 
אהלאן יפיופה, אני כבר מכינה עצמי לעבודה

שכחת שאני צפור לילה?
יאללה עפה מפה
 

yon222

New member
לא בן זוג... חסר. חסרה אהבה, חברות,

פירגון וחיבוק מאדם שווה.
 
יסלחו לי ה...

גברים שבחבורה על ההכללה.. אבל לפני הכל ברכות חמות על פתיחת הפורום אין לי ספק שהוא יהיה שוקק חיים. ולענין.. אני רוצה זוגיות ובטוחה שהיא גם תגיע אממה... בדרך יש הרבה מהמורות ,ולמה? גבר בשנות החמישים-שישים שלו שעדיין נראה טוב,מטופח ובלי שערות באף ובאוזניים, עם ידיים נקיות ובלי כרס נופלת ויש לו "קצת"כסף באמתחתו יעדיף אישה צעירה ממנו בכמה שנים טובות, ולמה? כי זה מעיד על גבריותו וזה מנפח את האגו... אז למה שירצה אישה עצמאית, שעובדת שיודעת מה היא רוצה? למה לו להתמודד עם דעות ורצונות של אישה חזקה ויציבה? קל יותר למלא את כיסה בכסף ולסתום כך את פיה..."מאמי הרי קיבלת, אז מה יש להתלונן...." ולעומתו יש את הגבר הרדוד,שמחפש לחיות על חשבון האישה,ש"קשה" לו להחזיק עבודה ולצערי יש נשים שמוכנות להתפשר והרבה ולו רק בכדי שלא יהיו לבד... אני את פשרותי סיימתי כששלחתי את האקס לאמא שלו באריזת
עטופה בסרט אדום. אז אם יש מתמודד שלא פוחד שירים את הכפפה
 

Ron W

New member
אני בעד פערי גילים

זו הסיבה שכבר כתבתי לסודית שהרעיון של פנויים 50+ קצת מדכא... דעתי, שנשים מטופחות בשלות ועצמאיות יאמצו גברבר צעיר עם ליבידו תוסס כפי שטענת שגברים בגיל שלנו בסווג גבוה מבחינתכן ילכו על בת צעירה יותר זה קצת מזכיר לי את הטיפול בתאי גזע עובריים - נושא חם ומבטיח. מי שחש/ה שמיצה כבר את נעוריו ומחפש דוד/ה כחבר לחיים ילך אולי על בת גילו ואולי אף בוגרת יותר בנוסף לאף אחד לא ניתנה הנבואה מי ישען על מי באחרית הימים... במיוחד בסיטואציה האחרונה.
 
למעלה