במקום כזה של פנויות ופנויים בא לי לשאול אתכם

Sודית

New member
במקום כזה של פנויות ופנויים בא לי לשאול אתכם

האם אתם לפעמים שואלים את עצמכם....ל מ ה ? למה אני חי/ה לבד? למה אני לא בזוגויות? איך זה שבגיל שלנו עם כל הניסיון שצברנו בחיים, בכל זאת אנחנו חיים לבד....? או שאולי דווקא בגלל זה? (הציפיות גדולות יותר?) לא שזה משו נורא לחיות לבד, לי לרוב טוב עם זה, ובכל זאת אני לעיתים שואלת....(את עצמי) למה אצל אחרים זה כן מצליח....למה אצלי לא? הרי כתוב.....לא טוב היות האדם לבדו......אז תגידו לי אתם.....
 

ronaofir26

New member
זה פשוט לא ברור

כבר שנים אני מייחלת לזוגיות בריאה, טובה וארוכה. כמעט כל הפנויים הם נפל (מנסיוני). אצלי אולי זה אחרת מפאת מוגבלותי החיצונית (נעזרת בהליכון בלבד), אבל הפנימיות שלי............חבל"ז. לצערי גם בגילנו המופלג , מסתבר שהדבר הראשון זה החיצוניות ולא הפנים.
 

Sודית

New member
אני עדה....שאת צודקת.....אבל מה עם השריטה?

אני מאמינה שלכל אחד אחת ישנה איזו שריטה.....או יותר. אבל חלק מצליח על אף השריטה לבנות זוגיות. אולי השאלה היא....עם איזו שריטה מסכים הצד השני ועם איזו לא? יש לי חברה שרוטה לגמרי והיא חיה בזוגיות נהדרת.....אז מה זה הוא השרוט? אז אני שוב שואלת.....מה הסיבה? למה יש חלק מסויים שברוב הזמן חי לבד (רק בין לבין בזוגיות) ואיך זה שמצד שני יש כאלה שחיים תמיד בזוגיות..... מה הפאטנט?
 
השריטה היא שכנראה אני לא באמת רוצה

עוד זוגיות ולכן "אני לא מוצאת". וגם, יש כאלה שמתפשרים בקלות ולכן מוצאים בקלות.
 

Sודית

New member
צודקת איוונוש, גם אצלי הבעיה היא כזאת

קשה לי להתפשר על דברים שבעבר לא הסכמתי להם. אני לא חושבת שאם מתבגרים צריך לוותר על עקרונות שחיינו איתם שנים. ובכל זאת ללא התפשרות קשה מאוד להכנס לזוגיות.....אותה הבעיה שיש לי. אני נורא אוהבת את הלבד שלי ובכל זאת הייתי רוצה בן זוג.
 

ronaofir26

New member
חושבת

שכל אחד בגילנו צבר המון "קילומטרז" וכבר בנה לעצמו צורת חיים הנוחה לו. לכן לא פשוט לבנות זוגיות כיוון שצריך המון פשרות והתגמשויות למען פריחתה של זוגיות חדשה. יש כאלה שמסוגלים להעלים עין משריטות קימות ולבנות זוגיות חדשה. בנית זוגיות חדשה זו עבודה קשה שמצריכה התפשריות ואף לפעמים לשנות אורך חיים.
 

Sודית

New member
לכי תמצאי - אולי כאן נמצא.....מי יודע


האמת היא שזו המטרה של פתיחת הפרום הזה. מקום כזה שאנשים בגילאים שלנו ייכנסו אליו, יידברו בדיוק על הבעיות שקיימות אצלנו הפנויים, על היתרונות שיש בזה ועוד ועוד ועוד. שיתקבצו כאן אנשים שרוצים, מחפשים או חולמים שוב על זוגיות. ומי יודע אולי כאן דווקא כן יימצאו......התקוה קיימת עד הסוף.....לא?
 

Sודית

New member
את לא היחידה רונה

ואני לא חושבת שהמוגבלות שלך היא הסיבה. אני יותר מאמינה שבגיל מבוגר זה כבר לא קל. עם או בלי מוגבלות. ונכון....החיצוניות לצערנו משחקת תפקיד חשוב מאוד, על אף שרוב האנשים מבלבלים במוח ואומרים....לי זה לא חשוב....בולשיט. המראה הראשוני והוא כמובן החיצוני, הוא הוא שקובע אם מישהו יביט בנו או יתעלם.....כל היתר בא רק אחר כך. ותקנו אותי אם אני טועה.
 

ronaofir26

New member
את צודקת בהחלט

אמת.......הצורה הויזואלית קובעת בהתחלה ואם מסתדרים עוברים הלאה.
 
גם אותך אשאל: לחפש חברת נפש?

נכון, מין נטו לא יהיה, אבל התרפקות וחיבוק וקירבה נפשית - תהיה ותהיה.. הבעיה היא רק: נו אז עכשיו איך מוצאים אחת כזו???
 

Sודית

New member
את מתכוונת שבחרת לחיות לבד?

גם אני ברוב הזמן.....ובכל זאת לפעמים הביחד חסר, לא?
 
תראי, אני טיפוס שלוקח את החיים כמו שהם באים

לא רבה עם התוצאות ועושה מה שרוצה וצריכה, כדי להגיע לאן שאני רוצה. איפה שאני נמצאת, קשה להכיר ישראלים (אני לא מעוניינת להכיר גויים או אפילו יהודים, רק ישראלים), זו המציאות וכך אני מתייחסת אליה. וכן, לפעמים הביחד חסר אבל זה לא משהו שמציק לי משום שאני שלמה עם חיי כפי שהם. מזלי. זה לא שאני בעלת יכולות על, פשוט כך אני, למזלי.:)
 

maxima

New member
אז ככה סודית....כייף לי איתי עום עצמי


עושה מה שאני רוצה מתי שאני רוצה ואין שאלות ואין דיווחים ואין למה ומתי וכמה ומה לא רוצה יותר פשרות והתחשבות רוצה לחיות למען עצמי וכייף לי עם זה.
 

שוש אור

New member
רק החיים/ לאה שבת

המילים שלך לקחו אותי בדיוק לשיר הזה
סך הכל אני רוצה, לחיות את חיי בשקט. לא רוצה מלחמות, לא לא. נמאס לי להתנדנד, בין חום לקור, בין רע לטוב, רוצה לחיות בכיף... רק החיים, לוקחים אותי. החיים, נוהגים אותי. רק החיים, לוקחים אותי, החיים, נוהגים אותי, נוהגים אותי.
 

שרונהה

New member
זה קצת משונה... אבל ככל שעובר יותר זמן

טוב לי יותר עם הלבד... ועם השריטות שלי
 
למעלה