במיוחד לך moonkiss!!!

ליזי1983

New member
במיוחד לך moonkiss!!!../images/Emo41.gif../images/Emo42.gif../images/Emo41.gif

הרבה בהצלחה בצבא. גיוס טוב ונעים!!! Artist : Nikka Costa Song : On My Own Sometimes I wonders where I've been Who I am, do I fit in Make belivin' is hard alone Out here on my own We're always provin' who we are Always reachin' for that risin' star To guide me far and shine me home, Out here on my own. When I'm down and feelin' blue I close my eyes so I can be with you Oh baby, be strong for me, Baby, belong to me Help me through, help me need you. Until the morning sun appears Making light of all my fears, I dry the tears I've never shown Out here on my own. When I'm down and feelin' blue I close my eyes so I can be with you Oh baby, be strong for me, Baby, belong to me Help me through, help me need you. Sometimes I wonders where I've been Who I am, do I fit in. I may not win but I can't be thrown, Out here on my own, on my own. כשם שתמיד מצאתי בך כתף, תדעי תמיד שאני פה. אוהבת אותך תמיד!!! שלך: ליזי.ק. גיוס נעים!!!


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום הכרויות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 

NK The man

New member
למרות שלא ממש אכפת לי... ../images/Emo3.gif

נשיקת ירח חמודה... טוב, לא יודע אם את ישנה או שאת עדיין אתנו אבל, מזל טוב, תהני במסגרת החדשה שלך וכמו שכבר אמרתי לך, כל דבר שתצטרכי(חוץ כמובן מאוזן קשבת ואכפתיות...
), פשוט תתקשרי ולאחר שתשמעי... "אבו מאזן טוב ליהודים, שלום..." אני אהיה שם...
 

moonkiss

New member
ליז וnk...

תודה רבה.. שני אנשים מקסימים [nk..תשתוק..] תודה על הכל כן, גם יומי הגיע
הצבא לוקח אותי..
תודה על השיר ותודה על ההצעה
שבוע מקסים לכם ולכל יושבי הפורום..
 

Vdrums

New member
אני הייתי ועדיין חסר מוטיבציה

בטירוף אבל אני לא אכחיש שהיה סבבה בשירות, ונהניתי, למרות שהשלוש שנים האלה היו יכולות להיות מנוצלות הרבה יותר טוב. בכל מקרה תשתדלי להנות ואני משתתף בצערך.
 
כן כן עת לבגרות ותחילת ההתבגרות

למרות שאצל אנ קיי גם צבא לא עזר מה שנדפק במקרה שלו לא ניתן לריפוי אבל במקרה שלך יש עוד סיכוי קלוש אבל קיים בהצלחה בלהכין קפה ולתקתק טקסטים ולשבת רגל על רגל כמו כל בחורה בצבא ומי אמר שאין אפליות אה?
 

moonkiss

New member
אז זהו..

שפקידה אני לא הולכת להיות.. ותודה על הזילזול וחוסר ההערכה.. לא ציפיתי למשו אחר ממך..
 
למעלה