another voice
New member
במחשבה לאחור...
אני מניח שרובכם עד כולכם יודעים שבבחירות הקודמות נוער מרצ עבד כתנועה כדי שאהוד ברק יבחר. יותר נכון מצידי יהיה להגיד שנוער מרצ עבד כתנועה שאריאל שרון לא יבחר! אלו היו המסרים שלנו וכנראה מסיבה מוצדקת (תראו מה ברק אמר לאחר הבחירות - מה שאפשר לסכם בקול הקונצנזוס הלאומי ותראו מה עשה שרון - ימינה מזה והפף זאת לקונצנזוס). כמתאים למערכת בחירות שקלנו אליו מסרים יתאימו וישפיעו על הציבור, ופעלנו כנגד אדם! הרבה מהביקורת הייתה אישית אך התבססה על האירועים שהוא, אריאל שרון, יצר. שלא תבינו לא נכון מצפוני נקי אני חושב שעשינו את מה שצריך לעשות וגם עכשיו עם הקמפיין החדש של מרצ אני מסכים (למרות שיש דברים הרבה יותר חכמים להגיד). אבל אולי כאן גם היה כשל חינוכי. עזוב לי לראות את חוסר היכולת של אנשים לראות בראש ובראשונה שנוער מרצ היא תנועת נוער! כבר יותר מידי פעמים יצא לי לראות אנשים שוכחים זאת ומעדיפים להביא משחקים פוליטים לתוך הנוער! אז תזכרו שאם אדם רוצה לתרום תאמצו אותו ואל תיכנסו לתוך המשחקים הפוליטים הנראים גם כאן בפורום! במיוחד לא נגד אנשים כי על זה, ולא שום דבר אחר, תהרס לבסוף התנועה! לסיכום אבקש מכל פעיל, חבר מזכירות, חבר הנהלה, ש"ש רכז ועוד צאו מהמשחק הפוליטי, אני לא יודע עד כמה אתם מעורבים אבל חלאס! תתעסקו במה שחשוב! Long live the revolution!!!
אני מניח שרובכם עד כולכם יודעים שבבחירות הקודמות נוער מרצ עבד כתנועה כדי שאהוד ברק יבחר. יותר נכון מצידי יהיה להגיד שנוער מרצ עבד כתנועה שאריאל שרון לא יבחר! אלו היו המסרים שלנו וכנראה מסיבה מוצדקת (תראו מה ברק אמר לאחר הבחירות - מה שאפשר לסכם בקול הקונצנזוס הלאומי ותראו מה עשה שרון - ימינה מזה והפף זאת לקונצנזוס). כמתאים למערכת בחירות שקלנו אליו מסרים יתאימו וישפיעו על הציבור, ופעלנו כנגד אדם! הרבה מהביקורת הייתה אישית אך התבססה על האירועים שהוא, אריאל שרון, יצר. שלא תבינו לא נכון מצפוני נקי אני חושב שעשינו את מה שצריך לעשות וגם עכשיו עם הקמפיין החדש של מרצ אני מסכים (למרות שיש דברים הרבה יותר חכמים להגיד). אבל אולי כאן גם היה כשל חינוכי. עזוב לי לראות את חוסר היכולת של אנשים לראות בראש ובראשונה שנוער מרצ היא תנועת נוער! כבר יותר מידי פעמים יצא לי לראות אנשים שוכחים זאת ומעדיפים להביא משחקים פוליטים לתוך הנוער! אז תזכרו שאם אדם רוצה לתרום תאמצו אותו ואל תיכנסו לתוך המשחקים הפוליטים הנראים גם כאן בפורום! במיוחד לא נגד אנשים כי על זה, ולא שום דבר אחר, תהרס לבסוף התנועה! לסיכום אבקש מכל פעיל, חבר מזכירות, חבר הנהלה, ש"ש רכז ועוד צאו מהמשחק הפוליטי, אני לא יודע עד כמה אתם מעורבים אבל חלאס! תתעסקו במה שחשוב! Long live the revolution!!!